رییس اداره صمت شهرستان کهگیلویه:

پلمب ۸۰ واحد صنفی متخلف/ توزیع برنج از هفته آینده در کهگیلویه

رییس اداره صمت شهرستان کهگیلویه از پلمب ۸۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان خبر داد.

پلمب ۸۰ واحد صنفی متخلف/ توزیع برنج از هفته آینده در کهگیلویه

احمد حکیم اظهار کرد: نیروهای اداره صمت شهرستان از زمان شیوع کرونا تاکنون با توجه به شرایط ویژه اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه به صورت دوشیفت فعال بودند و حتی یک روز دورکاری نداشتند.

وی با بیان اینکه بعد از بخش حوزه درمان، اداره صمت بیشترین فعالیت در زمان کرونا را دارد، گفت: این حوزه علاوه بر نظارت، اشتغال و معیشت مردم، باید بخش تولید و معدن آن هم استمرار داشته باشد.

حکیم تصریح کرد: از تاریخ۹۹/۸/۱۷ تاکنون ۷۹۹ مورد بازرسی در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده صورت گرفت که از این مجموع ۸۵ متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شناسایی شدند.

وی از پلمب ۸۰ واحد صنفی متخلف خبر داد و گفت: ارزش ریالی جریمه متخلفان ۱۱۰میلیون بوده است.

حکیم از توزیع ۱۲۲ تن مرغ منجمد از آبانماه تاکنون در سه شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط کرونا، توزیع مرغ در دهدشت در ۶ نقطه، چرام ۳نقطه و در لنده در دو نقطه انجام می‌شود.

وی هم‌چنین از جذب ۱۰۰ تن روغن در آبانماه برای سه شهرستان خبر داد و گفت: توزیع روغن در دهدشت توسط ۲۲عامل انجام می‌شود.

حکیم تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا فعلا اجازه توزیع برنج نداریم و از هفته آینده توزیع برنج در ۹ نقطه در سطح شهرستان آغاز خواهد شد.

رییس اداره صمت شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه بازرسان این اداره بصورت دوشیفت بازار را رصد و کنترل می‌ کنند، بیان کرد: بازرسی‌ها باید هدفمند باشد، شهروندان اصنافی را که افزایش یا تعارض قیمت داشته باشند به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند و ما در اسرع وقت بررسی و برخورد خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها