معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان:

مهمانسراهای ادارات سیستان وبلوچستان به قرنطینه بیماران کرونایی اختصاص یابد

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: تمامی مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی استان باید در اختیار فرمانداران قرار گیرد تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای قرنطینه بیماران کرونایی در این مکان ها انجام شود.

مهمانسراهای ادارات سیستان وبلوچستان به قرنطینه بیماران کرونایی اختصاص یابد

محمدهادی مرعشی در ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حلقه مفقوده کنترل بیماری کرونا مراجعه به مردم بود که با اجرای طرح سردار سلیمانی بزودی بر این بیماری فائق خواهیم آمد و به الگوی جهانی تبدیل خواهیم شد.

وی تاکید کرد: برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا نیازمند اقدام منطقی و محکم هستیم که در این بین آموزش همگانی با بهره گیری از ظرفیت های علما، پایگاه بسیج، رابطین هلال احمر و رسانه ها نقش مهمی را ایفا می کند.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان گفت: همچنین با توجه به سکونت بیش از ۱۰۰ هزار تبعه بیگانه در این استان باید برای شناسایی و بیماریابی این افراد نیز همانند دیگر شهروندان استان مورد توجه قرار گیرند.

مرعشی تاکید کرد: به منظور رفع مشکل پزشک و پرستار در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا ضروری است از ظرفیت نیروهای نظامی برخوردار از این بخش بهره گرفت.

وی با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا در مراسم و دورهمی های خانوادگی گفت: با توجه به اینکه هر گونه تجمعی از نظر ستاد کرونا رد شده، ضروری است فرمانداران با هماهنگی دادستان ها نسبت به برخورد قاطع با مسببان این مجالس اقدام کنند.

معاون ‌استاندار بر بهره گیری از ظرفیت خودرویی دستگاه های اجرایی استان برای کمک به حمل و نقل کادر بهداشت و درمان در طرح سردار سلیمانی تاکید کرد و افزود: عملکرد دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران در این طرح ملی با دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

سرهنگ پرویز آبسالان جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست از آمادگی کامل نیروهای بسیجی برای اجرای طرح سردار سلیمانی خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر ۱۰۰ تیم نظارتی، ۱۸۶ تیم مراقبتی و ۳۲۶ تیم حمایتی بسیج برای مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شده است و همچنان این روند ادامه دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها