توسط معاون پارلمانی رئیس جمهور

لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به نایب رئیس مجلس اسلامی تقدیم کرد.

لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شد

حسینعلی امیری پس از سخنرانی خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه 12 آذرماه) مجلس، متن لایحه بودجه کل کشور سال 1400 را به علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس: نمایندگان برای ارائه پیشنهاداتشان ۱۰ روز فرصت دارند
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 12 آذرماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه لایحه بودجه 1400 کل کشور از سوی نماینده دولت، گفت: متن لایحه چاپ شده و در راستای بررسی این مهم در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان 10 روز فرصت دارند پیشنهادات خود را به کمیسیون تخصصی ارائه دهند همچنین کمیسیون مربوطه نیز دو هفته مهلت خواهد داشت تا این پیشنهادات را بررسی کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت دو هفته ای کمیسیون تلفیق بودجه 1400 تشکیل خواهد شد.

بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ كل كشور (به انضمام پيوست ها)

منبع: خانه ملت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سیدهابیل منیری
    0

    رئیس جمهوربخودش اجازه نمیده درمجلس حضورپیداکندمیداندنمایندگان چه حرفهایی بازنموده بگند

  • هه
    0

    دزدان‌‌اگر‌دانگ‌ودونگ‌را‌رعایت‌نگنند‌دعوا‌میشه‌

  • ناشناس
    0

    بودجه های حسن روحانی چه خیری برای زندگی ملت داشته اند؟؟؟!!! --- هشت سال است ثابت شده بودجه هایی که بنیان گزار آنها حسن روحانی و نوبخت و نهاوندیان غرب گرا بوده و هستند هیچ خیری برای زندگی ملت نداشته و بجز ایجاد تنگناها پس از تنگناهای فاجعه بار برای زندگی ملت که تنها ستون استوار وجود و دوام و بقای کشور و دولت و نظام است و به صدقه خور تبدیل کردن این ستون استوار و تضعیف آن با نادیده گرفتن اصل عدالت اسلامی ؛ این بودجه ها هیچ هنر و خیر دیگری برای زندگی ملت نداشته اند. مجلس شورا که مردم را اولیای نعمت خود می داند برای اثبات وفا داری به سوگند خویش باید با ضابطه مندی و قانون گرایی علمی و با عدالت اسلامی این بودجه ها را به نفع زندگی ملت سازمان دهی و زیر و رو می کرد و تغییر می داد که متاسفانه تا کنون در طول هشت سال گذشته چنین کاری از این مجلس سر نزده وعزت و حیثیت ملت انقلابی خدا پرست ایران اسلامی پیوسته با چنین بودجه های صدقه خور ساز نادیده گرفته شده است.

  • ایرانی
    0

    رسم براین است که رئیس جمهور شخصاً لایحه بودجه را تحویل مجلس دهد. اما گویا اختلافات در سران قوا به حدی است که رئیس جمهور حاضر به روبرو شدن با این نمایندگان نیست ... وای بر ما با این سران و با این اختلاف عمیق ...

  • نام مستعار
    0

    از محسن رضایی چه خبر؟ رفته کانادا؟

  • سید
    0

    لج بازی کودکانه دولت با مجلس، مجلسی که رییس دولت رو پاسخگو نکند اینطور بهش بی احترامی میشه

  • ناشناس
    0

    آیا فتوای فقیه مجتهد هم تراز با حکم قرآن است؟ --- در روزی نه چندان دور رئیس جمهور کنونی 8 ساله ی کشور برای تایید سیاستهای اقتصادی پولی و مالی خود بی هیچ گونه قرینه ای مدعی شد امام راحل فتوا داده است که دولت مالک ارز خارجی کشور می باشد غافل از این که این ارز در حقیقت بخشی از دارایی ملی است. طرح چنین ادعای فقهی خطیری برای تایید یک ادعای شخصی اگر به قرائن موضوعی و محتوایی و شرایط محیطی زمانی و مکانی و... که به فتوا وابسته اند محفوف نباشد محض سوء استفاده از فتوا و بی پایه است. در ضمن کدام دانشمند دین شناسی تا کنون توانسته است با دلیل قاطع و انکار ناپذیر از قرآن و عقل فتوای فقیه مجتهد را ؛ که بحکم قرآن دانش او در مقایسه با علم بی کران و فراگیر خداوند ؛ ناچیز است در یک موضوع جدید غیر قرآنی در قاطعیت و قطعیت و محکمی و در انکار ناپذیری و در الزام آفرینی با حکم محکم و مفصل خداوند دانای مطلق در قرآن هم تراز به اثبات برساند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها