۳۰ پایگاه هلال احمر استان تهران آماده خدمت‌رسانی است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد: ۳۰ پایگاه امدادی هلال احمر این استان آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

۳۰ پایگاه هلال احمر استان تهران آماده خدمت‌رسانی است

ابراهیم تاجیک نوری روز پنجشنبه گفت: به منظور افزایش توان عملیاتی در فصل سرما به ویژه در زمان بارش های برف و کولاک نسبت به ارتقای تجهیزات انبارهای امدادی اقداماتی انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل زمستان علاوه بر خدمت رسانی در جاده ها، امداد رسانی در حوادثی چون سیل، بارش برف و کولاک و سایر حوادث طبیعی و غیر طبیعی بر عهده تیم های هلال احمر است به همین منظور نسبت به ارتقای امکانات خودرویی و تجهبزاتی اقداماتی صورت گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار داشت: در فصل سرمای امسال روزانه ۳۰۰ نجات گر متخصص و همچنین ستاد فرماندهی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تهران با امکانات ویژه از جمله سگ های جستجوگر در قالب ۳۰ پایگاه به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی به کوهنوردان نیز ایستگاه کوهستان هلال احمر در شمال تهران راه اندازی شد.

به گفته تاجیک نوری، سامانه مرکز پاسخگویی اضطراری ۱۱۲ بصورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی هستند و در صورت نیاز به خدمات فوری نیروهای هلال احمر مردم می توانند به شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

این مسئول با اشاره به بارش های اخیر برف و باران در استان تهران یادآور شد: این بارش ها هیچ مخاطره و حادثه خاصی در استان ایجاد نکرد و درخواستی از سوی مردم به سامانه ۱۱۲ نداشتیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران همچنین به مردم توصیه کرد که در فصل زمستان جهت سفر در مناطق کوهستانی استان با امکانات زمستانی سفر کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها