۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در نطنز کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف و ضبط پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در نطنز کشف و ضبط شد

سرهنگ مرتضی هادیان از کشف و ضبط محموله کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان نطنز در راستای اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی در بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی خودروهای مذکور را متوقف کردند، افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان نطنز در بازرسی از این خودروهای مذکور موفق شدند تا کالاهای قاچاق در این خودروها را به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ضمن اشاره به جزئیات کالاهای کشف شده توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان داشت: کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم فیلمبرداری و عکاسی، لوازم خانگی و منسوجات است و در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز توانسته‌اند با توقیف 59 دستگاه خودروی حمل کالای قاچاق مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، قطعات خودرو و موتورسیکلت، انواع منسوجات، لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات رایانه‌ای‌ قاچاق را کشف و ضبط کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها