کنایه معنادار روحانی به نمایندگان مجلس: بگذارید دیپلماسی را آنها که تجربه دارند پیش ببرند

رئیس‌جمهور گفت: بگذارید آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بودند و در دیپلماسی بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند.

کنایه معنادار روحانی به نمایندگان مجلس: بگذارید دیپلماسی را آنها که تجربه دارند پیش ببرند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو بیان داشت: یکی از افتخارات دولت‌‌های یازدهم و دوازدهم این بود که در تابستان قطعی برق نداشتیم و اگر هم بوده کم و کوتاه بوده است. وزارت نیرو با طرح استمداد از مردم، مدیریت خوبی در مصرف برق داشت.

وی افزود: همانطور که وزیر نیرو گفتند، سالی 2 هزار و 500 مگاوات برق جدید تولید خواهد شد. در حالی که در ابتدای انقلاب 7 هزار مگاوات برق داشتیم. در دولت تدبیر و امید، سه برابر رژیم گذشته تولید برق در کشور انجام گرفت. این کار بسیار ارزشمندی برای کشور خواهد بود.

روحانی خاطرنشان کرد: امروز تلفات برق 9.2 درصد است که این رقم یعنی تلفات برق بسیار کاهش پیدا کرده است. روستاییان عزیز از برق استفاده می‌کنند. دولت تدبیر و امید تامین برق روستاهای 20 خانوار به بالا را به پایان رساند و اکنون در فکر روستاهای 10 خانوار به بالا هستیم. اینکه در هر ماه 35 روستا به شبکه برق وصل می‌شود بسیار مهم است.

وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید تحولی که در روستاها چه از لحاظ گاز، برق، آب، ارتباطات، بهداشت و آموزش به وجود آورده، قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست. ما در دولت تدبیر و امید، مدارس غیراستاندارد را تقریباً به طور کامل جمع کردیم. برای روستاها کارهای خوب و بسیار عظیمی انجام گرفته و ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس‌جمهور همچنین بیان کرد: همانطور که گفته شد ما امسال 2 هزار و 500 مگاوات برق تولید و نیروگاه‌های جدید تاسیس کردیم، اما رقم بالایی یعنی 4 هزار مگاوات هم برق مجازی تولید کردیم. این برق را با کمک مردم و تغییر ساعات استفاده از برق توانستیم به وجود بیاوریم و از سرمایه‌گذاری‌هایی که نیاز نبود، بی‌نیاز شویم. مردم در این زمینه کامل همراهی کردند.

وی ادامه داد: کار خوبی هم که اعلام شد، برق امید بود و آثارش در پایان آذر اعلام می‌شود. کسانی که کم‌مصرف هستند از دادن هزینه برق معاف خواهند شد. 30 درصد مردم دارای برق مجانی می‌شوند. همین کار در مورد گاز و آب نیز انجام خواهد شد. این کار ماندگار دولت تدبیر و امید است. آن نکته‌ای که امام فرمودند که آب و برق محرومان مجانی شود، در این دولت تحقق پیدا کرد. آن‌هایی که توهین کردند و گفتند آنچه امام گفته عملی شدنی نیست، اتفاقاً عملی شد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم. جنگی که به ما در این سه سال تحمیل شد، جنگ اقتصادی بود. هیچ کس نه آمریکا و نه اروپا فکر نمی‌کرد ایران در این جنگ اقتصادی به خوبی مقاومت کند. بسیاری از رهبران دنیا به من گفتند که شما چگونه توانستید کشور را اداره کنید. در این سه سال تحریم، آب قطع نشد، برق قطع نشد، گاز قطع نشد و ما نیازمند نشدیم گازوئیل از بیرون بخریم. در بحث گندم خودکفا بودیم و تحولات بزرگ در راه آهن و... رخ داد.

روحانی بیان کرد: رشد اقتصادی ما در سال 98 مثبت بود. البته از پایان 98 دچار مصیبت بزرگ یعنی کرونا شدیم. همه دنیا دچار این مشکل شدند. رشد اقتصادی همه کشورهای بزرگ یا کاهش پیدا کرد یا منفی شد. این فشار به ما هم وارد شد. البته ما از این معضل هم عبور خواهیم کرد. شرایط ما در بحث کرونا نسبت به کشورهای غربی بدتر نیست. با یک برنامه‌ریزی طی دو هفته توانستیم شرایط را کنترل کنیم. ما داریم به شرایط نرمال برمی گردیم. دولت کار بزرگی در همه زمینه‌ها انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همه آن‌هایی که در کشور مشغول خدمتند، چه در مجلس، چه در قوه قضائیه و چه در نیروهای مسلح، همه دست به دست هم بدهیم و همه در پی امید و ثبات باشیم. هیچ عجله‌ای نکنیم و هول نکنیم. اگر دولت موفقیتی به دست آورد، این موفقیت را تقدیم شما خواهد کرد. ما دست همه را خواهیم بوسید. بگذارید با حوصله، تحمل، خردورزی و آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله در این امر دارند و در دیپلماسی موفق بودند و در دیپلماسی بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان را انجام بدهند. البته ما می‌دانیم هر قوه‌ای هر کاری می‌کند با نیت خیر است، اما با هم مشورت کنیم، همفکری کنیم و کارها را دقیق‌تر و پخته‌تر پیش ببریم. مقاومت مردم اصل اساسی است. اگر دولت و نظام پیروز شوند، در سایه مقاومت است. امروز نیز مسیر مقاومت و هدایت رهبری، مسیر پیروزی ما خواهد بود.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 150
  • ع.ف
    0

    خسته نباشی دلاور۲۰ ساله خسته نباشی قهرمان ۲۰ ساله بعد از ۴۰ سال خدمت صادقانه به غرب بگذار ملت یه نفسی بکشند.... مردم اگه این دیپلماسی موفق تحمیلی تخیلی زوری و مجبوری را نخوان باید چیکار کنند که حسن آقا ولشون کنه!!!! حسن آقا جون جد نداشته ات برو کشور خودت.......

  • .
    0

    الانه که سایبری ها ضد دولت سر وکلشون اینجا پدا بشه برا تخریب دولت و برجام در حال ارتحال

    نظرات شما -
    • W
      0

      همونی هستی که نون بشه خدا تومن واسه تووو هیچ فرقی نمیکنه !

    • ابوذر
      0

      واقعا. جا داره به اینا تبریک بگویم که کارو بلده

    • سعید
      0

      سایبریهای ضد دولت تقریبا 85 میلیون نفر هستند.

    • ممد
      0

      چرا میترسید ؟

    • محسن
      0

      گمشو بیمار روحی روانی،،، بنده خدا تو هم مالاخولیا گرفتی که حرف مردم بیچاره رو ارتش سایبری و این مزخرفات میبینی.... مگه کوری نمیبینی چه به سرمون امده مگه گرونیهای پی درپی رو نمیبینی؟

  • مهدی
    0

    شاید اقدام مجلس تاثیری نداشته باشه اما شما دیگه صحبت نکن تشت رسوایی شما خیلی وقته از بوم افتاده . شما و دولتت از منفعل ترین و بی عرضه ترین ها در این 40 سال بودید. دولت شما راحت ترین حریف برای نظام سلطه بود. چند ماه مونده مثل این 8 سال بشین و بدبخت شدن مردم رو ببین بعد برو به درک

  • ناشناس
    0

    آمریکا کجا شکست خورده؟ این ملت ایران است که بیچاره شدند.

  • .
    0

    خدایا فقط ازت صبر میخوام .

  • علی طبا
    0

    دمت گرم هر کسی را بهره کاری ساختن

    نظرات شما -
    • ککک
      0

      زبان دنیا زبان قدرت است اگر قدرت داشتی باهات کنار میان اگر نداشتی سوارت میشن هسته ای رو دادی ،هوافضا رو دادی ،،،،موشکی رو هم باید بدی

    • سعید
      0

      دقیقا این دولت هم برای له کردن مردم وخندیدن با دشمنان مردم ایران خلق شده است.

  • عادل k
    0

    بعد ارز هشت سال سر دواندن ملت به اسم برجام و نتیجه هیچ و پوچ ان باز استمرار طلبان دل از قدرت نمیکنند و تحت عنوان تجربه و پیروزیهای واهی میخواهند به هرقیمت برنامه های خود را عملی کنند ایا دل کندن از قدرت و تن دادن به قانون اینقدر سخت است؟

  • اسد
    0

    ما تو کشور اسیر یک عده ای هستیم که توی چشم بیش از ۸۵میلیون جفت نگاه میکنه و دروغ میگه انهم چه دروعهابی.سنگ پای قزوین هم در مقابل این حضرات کم اورده. دروغ،دغلبازی،فریبکاری،خیانت و مردم ستیزی گویا در ذات این اقایون است..چه راست گفت موالی الموحدین علی (ع)اگر امر به معروف و نهی از منکر رو ترک کنید بدانتان بر شما حاکم میشوند و هرچه دعا برای رهایی بکنیید خداوند اجابت نمیکنه. دقیقا وضع ما همینه.

  • ناشناس
    0

    شما ی دوتابعیتی دراین ۸سال کشور رو بهم ریختی با کلمه برجام

  • محمد اسحاقی
    0

    مشک آنست که خود ببوید . فقط گوشه ناچیزی از دستاوردهای دولت شما امروز تو خوزستان مردم دارند توش شنا می کنند .

  • فرشادآزاد
    0

    باسلام نمیدانم چرا جناب روحانی هنوزشاه گوربه گورشده رارها نمیکنه طبق قانون اساسی قانون عطف به ماسبق نمی شودطبق علم وتکنولوژی ونظرات مختلف علمی به این رویکردتحجرمی گویندهمان متخصصین دیپلماسی شمااین فلاکت وفقر رابرمردم هشت سال است که رواداشته اندشمادرهشت سال گذشته یاباجناب آملی لاریجانی مواضع یکدیگر راموشک باران میفرمودیدیا الان باقالیباف دلیل عدم حضورشماهم کرونا نبودبرادرهراس برخوردنمایندگان برافروخته بودوگرنه تولدمبارک شمادرهواپیمامویداین قضیه کرونانبودانشالله ماهم بعدازاتمام خدمت شمابرادرعزیزجشن برپاخواهیم کردوانشالله درآن زمان کرونا نباشدومالذت ببریم

  • ن
    0

    آمریکا شکست خورده پس چرا مرغ و تخم مرغ ما گران شد

  • محسن
    0

    نمایندگان مجلس علاقه مند به تحریم و فشار اقتصادی بر مردمندخیانت از این آشکارتر...درود بر روحانی.

    نظرات شما -
    • سید
      0

      ببند دهنت رو پاچه خوار

    • درود بر رهبر معظم
      0

      آقا محسن ! حق رو می بینید و انکار می کنید ؟ سند ننگین رو می بینید و از ناحق دفاع میکنید ؟ یه روزی باید جواب پس بدیما برادر

  • صابر
    0

    ای مردم در مورد روحانی و تیمش هر چه که شما فکر می کنید صادق است اما راست می گوید به روستای ما که کمتر از 10خانوار غیر ساکن ودر مکان دور افتاده ای در استان کرمان است برق رسانی شده است. وبه دور از انصاف است که بگوییم برجام بدون دستاورد است بله دستاوردهای زیادی می توانست داشته باشد درحالی که تند روهای داخلی (همان کاسبان تحریم)با نوشتن بر روی موشکها وحرفهای نسنجیده که جنبه انتخاباتی وبه نفع خودشان است نه تنها برجام را بی اثر کردند بلکه زمینه ترور و تحریمهای بیشتر را فراهم کردند. دوستان خواهشمند است .اول خوب فکر کنیم و بعد اظهار نظر کنیم (آیا با وجود شخصی مثل ترامپ وتند روهای داخلی خشک مغز که به جز منافع مردم به همه چیز فکر می کنند اگر شما بودید شرایط بهتر بود؟)

    نظرات شما -
    • نشناس ک
      0

      آقا صابر با سه ضرب‌المثل جواب تندروها رو باید داد هرگز نرود مبخ آهنین در سنگ. (...... داند قیمت قندو شکر.) (یاسین ت گوش........ خوندنه( جاهای خالی رو خوتون پر کنید اینا در جایگاهی نیستن در مورد ظریف صحبت کنن

    • سعید
      0

      ملت را با همین واژه تندرو فریب دادید وبد بخت کردید.تندروتر از احمدی نژاد به قول شما وجود نداره حالا یه مقایسه کنید ببینید کدام بهتر است.دلار 3000 با تندروها بدون دادن امتیاز به غرب .یا دلار 25 هزار با کندروها با دادن این همه امتیاز به غرب.

    • نشناس
      0

      3000 هزار تند رو ها یا دو ماشین به نمایندگان تند روها یا تجاوز جوان پسر و دختر در کهریزک با تندروها آتش به اختیار کردن یک بچه که هنوز مو توصورتش نیست با شوکر باتون واسپری تندروها قتل هایی زنجیرهای تندرو ها پرت کردن دانشجو از بالای خوابگاه با تند رو ها حرمت شکنی در سخنرانی ریس جمهور و فرزند یادگار امام با تند روها و صد نمونه دگر حالا شما انتخاب کنید 3000 هزارتومن تندرو ها یا25000 تومت کندروها

    • سجاد
      0

      آقای صابر نظرتون خیلی ابتدایی است .دشمن اول نقاط قوت یک کشور رو نشونه رفته اولین چیز ما ایدئولوژی ماست بعدا هم توان هسته ای و موشکی وبعد نخبگان آن مملکت و قدرت منطقه ای .. برای این کار ابتدا باید توان مالی یک کشور رو از بین برد که این کار رو ما خودمان بدون هیچ دست آوردی درحال انجام هستیم و شروع کردیم و داریم یکی یکی حذف میکنیم .

  • علاء
    0

    توچقدر پررو هستی با برجام همه چیز رادادی پدر مردم وکشور رادرآوردی دلار3500را 30000تومان مرغ 6500را30000تومان کردی وزیرخارجه توراراه ندادن دو بارهسته ای زحمت دانشمندان شهیدرابستی دیپلماسی بلدی.کوفت بلدنیستی

  • ستاره
    0

    جناب روحانی دیشب اخبار 20/30 گفت 2000 روستا در سیستان بلوچستان و،،،،، مشکل آب دارند،،،، اینم لطفا جزو افتخاراتت در دولت 11و12 بنویس،،،،، خسته نباشی وزیر نیرو و بقیه مسولین،،،،،،،،

    نظرات شما -
    • امیز
      0

      دولت تدبیر و امید همینه دیگه

    • انسانم آرزوست
      0

      همان اخبار کذایی را ببین!

    • دانا
      0

      حتما این مشکل در دوران رئیس جمهورهای قبلی هم بوده و برطرف نشده و حالا هم آقای روحانی باید انجام بدهند.که دیگه داره برای ایشون هم وقت تمام میشه ۷ سال انجام ندادند ،شاید در چند ماه باقی مانده فرجی بشود.

  • محسن
    0

    شما که دراقلیت هستید،باید به رای اکثریت ملت احترام بگذارید. به رییس دولت منتخب ملت احترام بگذارید. همانطور که ما سالیان متمادی تحمل کردیم منتخبین و منتسبین شما را.

    نظرات شما -
    • سرداردلها
      0

      والا تو این ۴۰ سال ، بیش از ۲۴ سالشو امثال روحانی حرییس بودن

    • سرداردلها
      0

      والا تو این ۴۰ سال ، بیش از ۲۴ سالشو امثال روحانی رییس بودن

    • سعید
      0

      منتخب ملت موظف به اجرای قوانین مصوب مجلس است.

    • اقلیت و اکثریت مهم نیست ! حق و حقیقت کجاست؟
      0

      با قانون آشنا هستید آقا محسن ؟ میدونید ک رییس جمهور اختیار دار هستند اما تمامِ اختیار در دست شون نیست ؟ میدونید وظیفه قوه ی مجریه و مقننه چیه برادر ؟ / اینی ک عرض کردم خدمت تون ، برای تمام دوره ها و تمام رئسای جمهوره !!!! دلسوزانه بگم ! اول آگاهی و بعد کلام !!!

  • موسوی
    0

    درست عین نیروهای خودت در این مدت 8 سال،، عجب دیپلماسی رو بلد بودن،،،،، خواهشا این چند ماه باقی مانده دیپلماسی رو بی خیال شین

  • ریزه میزه
    0

    حسن دیپلمات!دیپلماسی موفق شمارا بیش از7سالست که مردم دربازار ودلاروخودرو واجناس باتمام وجودشان دیده اند ودرکنارش ببرکت همان دیپلماسی موفق شما حقوق نجومی بگیری ورانت خواری وزندگی لاکچری شما برجامیان راهم دیده اند..به روباه گفتند:شاهدت کیست؟ گفت:دمم!

  • محمد
    0

    اینکه بسیاری از نمایندگان این دوره با سیاست خارجی آشنایی ندارند شاید درست باشد اما شما هم که ادعای شناخت سیاست خارجی دارید کاری نکردید قرار بود تحریم ها برداشته شود برداشته که نشد هیچ اضافه هم شد

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      در برجام قرار بود تحریم ها توسط آمریکا برداشته بشه اما ترامپ از برجام خارج شد چون برجام را به ضرر آمریکا میدانست. خب وقتی آمریکا از برجام خارج شد خب معلومه دیگه به رفع تحریم ها پایبند نبود و تحریم ها را بیشتر هم کرد

    • م.ج
      0

      حمیدجون ببخشید نمی تونم جوابت را بدهم چون جواب بعضیها خاموشیست

  • حسام
    0

    خدایا اینا عجب رویی دارن .... همین آدما باعث خانه نشینی امام علی شدن ... از بس گستاخن... کدوم دیپلماسی موفق ؟؟؟؟؟؟ مثل اینکه تو کشور دیگه ای داره زندگی میکنه ... نمیبینه؟؟؟؟؟؟

  • پرنیا
    0

    بعضی اصلا شعور ندارن بفهمند روحانی چی میگه.اصلا سوادش رو ندارن

    نظرات شما -
    • سرداردلها
      0

      تاوقتی که امثال پرنیاها و قلندرها تو این کشور باشه، ایران هیچ وقت درست نمیشه.

    • کاربر ناشناس
      0

      درود خدا و تمامی دوستاران این ملت و سرزمین بر روحانی عزیز .خدایا شر افکار زشت و پلید تندرو ها رو از سر این مرز و بوم دور کن.

    • سرداردلها
      0

      به کاربر ناشناس: فقط یکی از دستاورد های روحانی رو بادلیل بهم بگو

    • همه ی ملت بی سواد ؛ شما باسواد !!!!
      0

      پرنیا و کاربر ناشناس ؛ ان شاءالله ک خدا کمک کنه و خائنین ب مردم و وطن ( حالا هر کسی و هر جایی ک هستن ) هدایت شن ولی اگر هدایت نمیشن خوار و رسوای دنیا و آخرت شن / همون منافقین و خائنینی ک از ظلم و ظالم دفاع میکنن ، همونهایی ک در جهت تضعیف اسلام و شیعه قدم برداشتن

    • م.ج
      0

      حتماپرنیا خودش شعور داوره که اینطور به همه توهین میکنه احتمالابزجوری داره میسوزه پرنا جون برو اب بریز

    • بیجانی کرج
      0

      سلام و ارادت، جناب پرنیا ،جسارتا شما که شعور و سوادش را دارید بفرمایید (بنالید)،چی میفرمایند ؟نزدیک نود و خورده ای بیسواد، و.... شمای پاچه خوار، باسواد فقط تا اثر اونی که زدی نپریده بنال وگرنه خمار بشی شش و هشت میزنی گفتن از ما

  • علی اسد
    0

    آقای کار بلد به برجامت فقط تو پایبند بودی

  • وکیل
    0

    اره بخدا راست میگه ، نمی دانیم پس چرا ظریف رو برا اینکار انتخاب کردی، تو که لالایی بلدی چرا پس خوابت نمیبره .

  • نصرت الله
    0

    جناب رئیس جمهور..بااین تحلیل آبکی شما...آمریکا تاابد حاضره ازشماشکست دیپلماتیک بخوره

  • سعید
    0

    تصور کنید اگر این افتضاح رو بار نمی اوردن ودر کارشون موفق بودن اون وقت حتما ادعای خدایی می کردند.

  • شادمان
    0

    تورابه دینت وبه هرکسی که میپرستی ولمون کن بااین برجام ودیپلولاستیکیت بی عرضه هاکشورواین همه جوان ومخ راول کرده به حال خودش خداازت نگذره حسن.

    نظرات شما -
    • ن خ
      0

      مگه روحانی رو شورای نگهبان تایید نکرد ؟ مگه او با رای مردم انتخاب نشد؟ پس چرا از کار او ایراد میگیریم اگه ایراد هس درجای دیگس ایراد در شورای نگهبانه که تایید مکنه ایراد درکسایی که دو دوره به او رای دادن او میخواست با برجام مردم رو ازفشار اقتصادی نجات بده ترامپ نزاشت گناه او چیه؟

    • شادمان
      0

      آقای ن خ مثل اینکه متوجه نیستیدمامردم چی میگیم مااینقدرجوان فعال وبافکرداریم منابع هم الی ماشاالله اگه به جااین شعارها که دادوکلیدکلید کردیه مقدارداخل کشوربودوضع این نبودترامپ کیه خداراداریم کشور۴فصل شورای نگهبان ومردم رامتهم نکن اگه رای نمیاوردمیگفتیدنگذاشتندوگرنه هر۲دوره گل وبلبل میشدهنوزامریکاواقای رئیس جمهورت رانشناختی ساده منطقی باش.

    • حامد
      0

      آقای شادمان ‌شما هم بدون که الان 500 سال پیش نیست. روابط تجاری و اقتصادی تو دنیای امروز بشدت بهم وابسته هستند. وقتی نفت نتونی بفروشی وقتی بانک‌ها تحریم وقتی پول های مملکت را آمریکای لعنتی بلوکه کرده وقتی سرمایه گذاران را آمریکا تحریم کرده و کسی نمیتونه تو ایران سرمایه گذاری کنه سرمایه ها به سمت دلالی دلار میره و........ اونوقت میشه وضع اینی که هست

    • شادمان
      0

      آقاحامدجان عزیزدلم این رابدان اگه گونی گونی دلارحاصل ازخام فروشی بیادتودست دولت محترم میره پیش دلارهای ۴۲۰۰تومانی که یه عده خوردندرفت گوشت رادادن دست گربه حالاقوه قضایئه راگذاشتن تحت فشارکه برگردونه عزیزدل برادر.

    • م.ج
      0

      حامد جون تو برو نون خشخاشیتو بخور

  • روند کاهشی
    0

    دلار را ارزان کنید . چه دولت ، چه مجلس .

  • احمد
    0

    خیر ازت نخواستم شر نرسان

  • ستم‌دیده
    0

    دیپلماسی‌اصلاح‌طلب‌یعنی‌دزدی‌وغارت‌و‌دروغ

  • پرنیا
    0

    یکی بگه که این لشکر سایبر تندرو کی ساماندهی کرده حتما بودجه بزرگیم هم از دولت گرفته واگرنه اینا برای باباشونم مجانی کار نمی کنند

  • راز
    0

    من به عنوان عضوی کوچک از ایران میگم راحع به ۰یزی که نمیدانیم نظر ندیم

    نظرات شما -
    • م.ج
      0

      توندونی بهتره تازه حالا میگی چیزی نمی دونی. مطمئنی عضوی از این ملتی؟

  • مرتضی امیرجانی
    0

    خیلی پر رویی به خدا ملت تو این هفت سال با سیاستهای ذلت آورت به فلاکت وبدبختی کشوندی هنوز دم از موفقیعت می زنی شاید خر باشیم کور وکر که نیستیم البته تو مارا خر فرض کردی وگرنه مردم خیلی هم عاقل هستند تو اصلا نباید حرف بزنی یا اگر یه ذره وجدان داشته باشی استعفا می دادی

  • :
    0

    ای مجلسیان ناهی منکر ما خود زده ایم جام بر سنگ دیگر مزنید سنگ بر جام

  • سید
    0

    ما اگه نخوایم، دارو دسته اصلاح طلب!!!!! بجای مردم مذاکره کنن کی رو باید ببینیم، تجربه مذاکره(خخخخخخخخخخخ) بابا تجربه دار ما رو که بدبخت کردی، صنعت هسته یی رو که با مذاکره به خاک فنا دای، معیشت مردم رو تقریبا به هیچ رساندی. دلار سه هزاری رو به ۳۲۰۰۰ رساندی. ما را به شما امید خیری نیست شر مرسان

  • مهدی
    0

    قرار نیست همه تسلیم شوند مصوبه مجلس قررت چانه زنی را بیشتر می کند و غرب نیز پی می برد فشار اخرش و جاده یکطرفه دارد نابود میشود . تسلیم همه یعنی تعطیلی هسته ای

  • کاربر ناشناس
    0

    روحانی جان تو رو خدا دست از سرمون بردار

  • موسوی
    0

    ببخشید ۷ سال است مردم را با این حرف ها فریب دادید تمام کنید خودخواهی و تکبر و خود بینی را

  • داروغه
    0

    خبرفوری لطفا دیگه خبر از حسن نزار چند وقتی است کشور ریس جمهور ندارد

  • رضائی
    0

    خدایا خودت به دادمان برس.

  • افشین
    0

    یه لحظه فکر کردم تو سوییس یا آلمان زندگی میکنم بابا این دیگه کیه چه رویی داره

  • غضنفر
    0

    یعنی فکر کنم منظورش خودشه، مگه نه!! حرف نزدن و خوابیدن بهتره برای تو رئیس جمهوررررر.

  • اشنا
    0

    دیپلماسی یعنی طی دیروز وامروز که دلار در سراشیبی قرار گرفته بود مجلس انقلابی جلوی سقوطش را گرفت مبادا بعضی از دلالان متضرر شوند این نمونه مشتی از خروار نیاز به تفسیر ندارد مال امروز است ببینیم تا اینده

    نظرات شما -
    • نا آشنا
      0

      بالا و پایین شدن ارز دست مجلس است یا مدیریت و کنترل ارز توسط بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و .... انجام میگیرد ؟

    • مـ.ج
      0

      خیلی ساده ای بیچاره تازمانیکه امثال تو باشند چوب نادانی برسر همه ملت واقعی ایران است البته اگه خودت جیره خوار نباشی

  • کاربر ناشناس
    0

    درود بر دکتر روحانی

    نظرات شما -
    • نون بازو خور
      0

      کوری عصا کش کور دیگرست

  • راحیل
    0

    حالا باید بدنبال فتنه و فتنه گر گشت این قصه سر درازی دارد دو دشمن حالا در راس قدرت و در مقابل هم قرار گرفتن و با لج و لج بازی وچوب لای چرخ هم گذاشتن می خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند دودش فقط به چشم ملت خواهد رفت هردو اینها باید کنار گذاشته شوند مملکت ارثیه پدری کسی نیست به فکر مردم باشید

  • mohsen
    0

    وقتی پراید ۲۰ تومانی شد ۲۰۰ ملیون فهمیدیم شما چقدر باتجربه هستید اقای روحانی البته فرقی هم نمیکرد اگه یکی از اصول گرا هم بودن همین میشد اصولا این کشور مسئول خوب نداره و اگرم داشته باشه بخاطر این که قدرت دست چند نفر آدم فاسد نمیزارن کسی کارش انجام بده

  • ازادی وطن
    0

    دیپلماسی دولت شما میخواهد قدرت دفایی ایران راکاهش دهد کدام دیپلماسی ........ سیاست داخلی شما حکایت ازدشمن خنجربدست دارد توبادولتت باید محاکمه شویدیابدست قانون یامردم

  • محمد
    0

    آقا یک نفر از کارگردانان با غیرت وطن دوست یک فیلم مثل گاندو یا خانه امن از این اصلاح طلبان و اصولگرایان منافق بسازه تا مردم خیانتهای این قوم فاسد را ببینند تا هی نگن تصمیم نظام است وبه خورد این جماعت ساده لوح ندهند یعنی میشه. چون که محاکمه که نمی شوند

  • دانا
    0

    آقای روحانی دیپلماسی شما باید هم در داخل بود و هم در خارج.علت شکست شما عدم هماهنگی بین جناح های داخلی بود.به هر حال هر چه بود گذشت دیگر باید کشور در حالت آماده باش کامل باشد و موشک ها هم آماده ی شلیک .ولی خواهشا به هواپیماهای مسافربری نزنید.قدرت موشکی خود را به رخ هواپیماهای جنگی بکشید.

    نظرات شما -
    • کمال
      0

      دوست عزیز به این فکر کنید که وسط روز وسط شهر دانشمندمون ترور شد یه نفر فیلم نگرفته بود اما موقع زدن هواپیما نصف شب تو بیابون چند دوربین فقط آسمون رو زیر نظر داشت. حالا پیدا کن پرتقال فروش رو

    • دانای دانایان
      0

      آقا دانا ! یک سوال ! چرا کشوری ک در حالت آماده باش جنگی ست و منطقه پرواز ممنوع اعلام کرده ، اجازه ی پرواز داده شد ؟ چه کسی مجوز پرواز را داد ؟ لطفا پاسخگو باشید !

    • سجاد
      0

      اون هم بعدا معلوم میشه چه کسی هواپیما رو زد ...منتظر باشید ..خیلی اتفاقات توی کشور همین طوری به سادگی رخ نداده ..

  • ایرانی
    0

    هاهاهاهاهاهاهاها آمریکا اگه پای میز مذاکراتم نیاید خیالش راحته میدونه شما با نبودش هواشا دارید بهش امتیاز میدید آقای روحانی بس دیگه شیطنت

  • عبدالله
    0

    این آقا روحانی خیلی پرروتشریف دارن زودتربروتاشرف ایران وایرانی رو به بادندادی. به بهانه معیشت مردم خودت رو پشت مردم مظلوم وباغیرت ایران پنهان کردی تابخاطر گندکاریهاتون ماخذه نشید.

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی .....هستی خودتی با این دیبلماتیک باید بودی که سرت اینقدر بزرگ نمی شد

  • سید
    0

    آقا راست میگه بخدا راست میگه چرا باور ندارید مگر نمی بینید تا الان همه چیز رو به راه هستش دلار ارزان خانه ارزان مرغ ارزان گوشت ارزان برنج آنقدر زیاده که مردم دارند حیف و میل می کنند میوه ارزان آنقدر ارزان شده که یکی از مدیران اصناف از مردم خواهش کرده بخاطر ارزانی میوه نخرند تا صادر شود . بابا تو چی میزنی تو همان کسی هستی که در زمان چمران در مجلس طرح اعدام ارتشیان را دادی که چمران از حرف های شما ابراز تاسف کردخدا رو شکر فیلمش در اینترنت پخش هستش دست از سر ملت ایران بردار آقای روحانی آقایان به اصطلاح اصلاح طلب شما هفت سال با آدم های کاربلد به اصطلاح خودت نتوانستی جمع کنی چرا چون دشمنت را خوب نمی شناسی

  • امید
    0

    والا خیییییلی پرو تشریف داری من موندم این همه رو از کجا میاری با این دولت تدبیر و امیدت همین دولت تدبیر امید باعث شد نون خالی هم سر سفره خیلی ها پیدا نشه هر چند دولت های قبلی هم کاری واسه مردم جز گرانی و تورم و اختلاس انجام ندادن ولی تو روی همه دولتها را سفید کردی خواهشا تا زمان پایان ریاست چیزی نگو که آدم دلش میخواد سرشو بکوبه به دیوار

  • امید
    0

    توی بورس جیب مردم را همین دولت تدبیر و امید زد دیگه خدمت از این بالاتر

  • کمال
    0

    اگه به حرفت واقعا اعتقاد داری باید بری کنار و امثال امیرعبداللهیان و جلیلی که وطن دوست هستند بیان نه ظریف و عراقچی که وطن فروشند

  • الکی خوش
    0

    الان دوساعته با رفیقم داریم میخندیم ، خدا نکشد حسن

  • رصا
    0

    اقای روحانی باین گندی که زدی الان باید اب خنک می خوردی تواین مملکت قانون نیست ادم پررویی مثل تودا مجازات کنند این جور که تو سخن می گی ادم فکر می کنه تو حالت عادی نیستی برو خجالت بکش گفتی رییسی بیاد دلار می شه ۵هزار تومن امدی داار شد ۳۳ هزار تومن حالا نشستی با امکانات این ملت برا مجلس شاخ شونه می کشی تو را ابدارچی مجلس بکنند برا سرت زیاده بسه دگه زبان درازی نکن مردم از گند کاریهایت خسته شدن

  • Ramtinp
    0

    هر چی رهبری بگه ما تابع رهبریم از گشنگی هم بمیریم بهتره تا زیر بار زور دولت اجنبی بریم لایک کنید بزارید بفهمند نظر اکثریت چیه

  • حاج کاطم
    0

    باتجربه ،کهنه کار، پیر فرزانه، خاک خورده ی گود، میل باستانی کار، اشعری زمانه ،قهرمان ،ای کسی که مشا را از پشت بام برداشت ، ای آلبالو ، بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران ،کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران، کج میخوای بری دیگه کم کم وقت بای بای بید،بمانو مذاکره کن ای کاربلد ای باتجربه قدیمی کهنه

  • نام مستعار
    0

    شماها باید عذرخواهی کنید.

  • م ت
    0

    روحانی شما جیب ما رو نزن اب و برق مجانی پیش کش

  • ناشناس
    0

    کدام امید مگر امیدی باقی مانده بعد هشت سال حالا با حوصله می خواهی چه کار کنید جوانهای که اول ریاست شما 20سال داشتند حالا 28 ساله شدن هشت سال سردرگمی اقتصادی هشت وعده توخالی هشت سال استرس که فردا چه می شود

  • رئیسی
    0

    آقایی که میگویی اگر رهبری بگه گشنه بمونیم میمونیم واله قسم سیری اکر یکشب فرزندت چیزی ازت بخواد نتونی براش بخری خداشاهده کفر ههم میگویی .روحانی چکاره است آب ازسر چشمه گله وگرن من طرفدارشم نیستم .روحانی هم میره بعدشم میبینیم 40ساله هم ازراستیها بودن رئیس جمهور هم ازچپییها چه غلطی کردند همه شون فکر جاه ومقام وحکومت کردن به مردم هستن نه آسایش وآرامش مردم .احساساتی نشوید واقعیت راببینید .

    نظرات شما -
    • منصف باشیم
      0

      جناب رئیسی میشه بفرمایید اگر رییس جمهور هیچ کاره هستند ، پس چرا از الان اسم ۴۰ نفر از نمایندگان برای انتخابات آینده اعلام شده ؟! / نه هم وطن ! بصیرت ک داشته باشیم متوجه میشیم راهنما و مدبر کیه و افرادی ک گوش ب فرمان نیستن و آزموده رو می آزمایند چه کسانی هستند و ان شاءالله ک خدا هدایت شان کند

    • سجاد
      0

      آقای رئیسی ما رئیس جمهور اصلاح طلب یا اصول گرا نمیخایم ما رئیس جمهور انقلابی میخایم ..مانند شهید رجایی ....انتخاب مردم واقعا تاثیر داره من هم اول فکر میکردم اینجوری نیست..

  • وطن
    0

    همش دارن باهم دعوا میکنند مردم با زندگیشان با دعواهای اینها داره تباه میشه هنوز دست بردار نیستن مردم گناه کار نیستن که

    نظرات شما -
    • فرقان
      0

      این‌جنگ‌واقعی‌با‌اختلاس‌گران‌ودزدان‌ومحتکرین وانگل‌هاست

  • اقتصاددان
    0

    حاج‌باقر‌چکار‌کردید‌بابای‌انگل‌و‌انگل‌زاد‌ها‌را‌که‌کلی‌ملک‌و سهام‌و‌دلار‌در‌امریکاواروپا‌دارند‌در‌اوردید‌دمت‌گرم‌هم‌شما هم‌دکتر‌زاکانی‌وبقیهدلاوران‌مجلسی‌ترکوندید

  • حسین
    0

    آقای روحانی بسه!!!!! آقا7سال دیپلماسی تورو دیدیم خواهشن بفرما برو با رفیقانت بذار یه عده دیگه بیان سرکار!!!! اصلا تو و دولتت سیاست کارترین تو دنیا؛ ما دوس داریم یه بی سیاست بجای شما بشینه تو اون باتشکر

  • ناشناس
    0

    بابا باتجربه ، قدیما می گفتند تجربه کار ...

  • ا
    0

    یه سوال دارم هزینه پیام گذاشتن لشگر سایبری های ضد دولت را از جیب مردم پیاده می کنید یا از عرق جبین خودتون!!!!!

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      تو خودت تو آلبانی بهت خوش میگذره .

    • هادی
      0

      ربطی نداره رییس جمهور در این مملکت کلا واسه فریبه مردم استفاده میشه. اون سایبری خودش میدونه اصلا به رای مردم ربطی نداره انتخابات از پیش تعیین شدست

    • سید
      0

      کاسه لیس ببند دهنت رو

    • احمد
      0

      شما بفرما دفاع کن اگه موضوع قابل دفاعی سراغ داری از این دولت

    • هیئت منصفه
      0

      هزینه های برجام رو از کجا تامین کردند برادر ؟! نگران این موضوع نیستید احیانا ؟

    • م.ج
      0

      یعنی واقعا این همه بدبختی را نمیفهی یا شکمت را سیر کردند

    • لیلا
      0

      حسابشان را مادرت می آید و تصفیه میکند

  • حمید
    0

    منظورلابد،دلار۳۵هزاری،پراید۱۳۰میلیونی،قیمت سربه فلک کشیده مرغ،نایاب شدن روغن نباتی،خالی شدن سفره مردم،گران شدن عجیب غریب مسکن ومصالح ساختمانی وحاکم شدن تورمی افسانه ای برکشوروگستاخ بیشترشدن غرب،برجام تنهاکاغذپاره ای بیش نبود،تمام تورم حاکم کشوربعد این کاغذپاره بود،قیمت ها را به قبل شرجام برگردانید

  • یعقوب
    0

    آره الان گلابی ها رسیدن.

  • سید
    0

    ای ملت صبح جمعه خند های که برای اکثر مردم شیپور بدبختی بود یادتان رفته به همه خندید و گفت منم خبر نداشتم نه داداش تو 7 ساله که خبر نداری فقط به روز جمعه ختم نمی شود اگر خبر داشتی امروز حال و روز مردم بهتر از این بود خنده هایش را فراموش کردید ملت به ریش همه خندید تو هفت ساله خبر نداری اگر خبر داشتی مرغ چهار هزار تومانی نمی شد 34000 تومان بازم بگم آخه دلم میسوزه بخاطر طرفدارهات که یا از کنار تو به نان و نوایی رسیدن یا کلا متوجه نیستند یک چیزی میزن کلا مثل روز جمعه شما فکر می کنند و کد می دهند

  • حسن
    0

    روحانی بجای اینکه امریکارا به غلط کردن بندازه مردم ایران را به علط کردن انداخت تا ببینیم سال 1400 نوکران غربگرا کدام اخوند را رییس جمهور کنند وازاو سواری بگیرند

  • دلارام
    0

    ای اقای روحانی خودت ماهی کم کم ۱۰۰ میلیون یا کم یا بیشتر از جیب بیت المال ک همان مردم هست میگیری زن و بچه هات ک خیالشون راحت هست ولی ما مردم بیچاره شدیم از این چند سالی ک هستی خدایش پراید یه زمانی فوقش ۷ میلیون بود ولی الان چی شده بالای ۱۰۰ ملییون بخدا فاتحه این جماعت خونده شد رفت اب برق گاز رایگان بشه یا نشه اون هیچی ولی چیزیهای دیگ اینقدر گرون شده ک جرات نمیکنی بری بازار اقای روحانی به نظر من بری بیرون از دولت همه یه نفس راحتی میکشن داݟون شدن ملت یه میلیون میدی به خانوده اونم ک ماه به ماه کم میکنی چه فایده داره اون پول هم یه روز خودت برو بازار کو چی میتونی باهاش بخری بعد بیا بگو دولت تدبیر و امید خدا به داد ملت برسه واویلا واویلا

  • سرمد
    0

    جناب رئیس جمهور لطفا کمی مثل جناب ظریف قانونمند باشید که فرمودند چون در مجلس قانون شده می پذیریم

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      سلام و ارادت قانونمندی کجا بود، مگر ضرب المثل معروف سیخ که بگذاری داغ شه گناه کار خودش نشون میده را نشنیدی

  • رضا
    0

    نظر من اینه:روحانی بسه

  • علی گاوه
    0

    حالا چرا اینقدر بحث میکنید فکر میکنید رئیس جمهور بعدی مال کجاست آمریکا _آلمان _فرانسه ؟اونم از دارو دسته همینهاست یادتون نره ما فقط باید بلیط بخریم وفیلم را ببینیم فیلم را کارگردان و بازیگران میسازند ما فقط باید تماشا کنیم پس بیخودی حرص و جوش نخورید

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      سلام و ارادت، ببخشید اقای کاوه عزیز که با بحث هامون، باعث آزار و اذیت خاطر شما شدیم ،جناب خونسرد، این همه بحث شده را دیدی، رفتی بلیط فیلم اشتباهی گرفتی، فکر کنم اگر بحث هامون نبود، بلیط مترو یا قطاری شاید هم سیرکی میگرفتی کمی تامل بد نیست

  • محمد
    0

    در خصوص مطلب فوق حسن روحانی شعر میگه

  • ۶۱۶۱۶۱
    0

    حسن جان تجربه شما مال همون موقع بود که تاریخ مصرفش گذشته الان سیاست نوعش عوض شده

  • صادق غلامیان
    0

    مثلا حسن روحانی بلده!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

  • امیر
    0

    فقط یکی دهن همینو ببنده که ۷ساله داره مارو بخاک سیا میشونه واقعا هیجکس نیس مارو ازدست همچین افرادی نجات بده؟؟ مردم پیر شدن خسته شدن بخداگناه دارن

  • محمد
    0

    رئیس جمهور وتیمش اگر با تجربه بودند وضع کشور این نبود. دلار 25 هزار بیکاری تورم هزار درصدی پراید 120 ملیونی گرانی ترور دانشمندان بر باد دادن هسته ای و و و

  • بیجانی کرج
    0

    جناب حسن روحانی عزیز مگر شما بجز سرویس کردن دهان مردم مملکتت چیزه دیگه ای هم بلدی اگه واقعا چشمت افتاد به نظرات مردم مملکتت خواهش میکنم همه را کامل و تا اخر بخوان در ضمن اندک قلیل انگشت شمار که از شما طرف داری کردن اون کلیپی که کارگر بیچاره تو ستاد انتخاباتی شما اشک میریخت و دوربین رویش زوم کرد و شما هم وانتی تقدیمش کردین را دیدن و به امید وانتی انعامی دستخوشی دارن جسارتا (پاچه خواری) میکنند اخه بی دین مومن مسجد ندیده چند سال کل سرمایه دارها و مجلس قبلی و قوه قضاییه سابق همه با شما بودن جزء به ریش مردم خندیدن کاری نتوانستی بکنی حالا آخر بازی چه نقشه ای داری در ضمن همش از دولت نهم و دهم ایراد میگیری به دین به پیغمبر محمود خانی که اگر یک دهم حمایت های شما را داشت به والله وبلله خودتان پوز امریکا را هم زمین میزد حاج محمود قصه مون بجز دعای خیر مستمندان و فقرا هیچ حمایتی که نداشت تازه چوب لای چرخش هم میگذاشتند و میگذاشتین کاری کرده بود کارستان اونوقت شما همش بجای تقدیر و تشکر تمام ندانم کاریها و کم کاریهاتون را گردن حاج محمود میندازین بابا بقول خدا بیامرز فردین بابا ایوالله بابا گلی به جمالت تو رو خدا فقط برو برو برو

  • رامین محمدی
    0

    روباه بنفش

  • شھروند
    0

    حسن روحانی چہ تجربہ ای دارد ،مردم را بیچارہ کردہ ، این شکست ھای امریکا بخاطر سیاستی است کہ رھبر معظم انقلاب در مواجھہ با دشمنان دارند، ان وقت روحانی شکست دادن امریکا را با کدام رویی بہ خودش نسبت میدھد؟ اگر رئیس جمھور یک انسان ولایتمدار بود این وضعیت فشار اقتصادی بر مردم حاکم نبود،

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      بشین بابا مزخرف

  • منتقد به نحوه مدیریت جامعه
    0

    نه دولت و نه مجلس و نه هیچ نهاد دیگه به مردم و مهمتر به خاک ایران اهمیت نمیدن این نگاه باعث شده مردم هم بی اعتماد و بدتر بی اعتنا باشن روحانی تو دوره اول خوب کار کرد البته برای خودش و حذبش و تاثیرش رو مردم هم دیدن و ظاهرا و با اطلاعاتی که هرگز مردم نمیتونن داشته باشن چون نامحرمترینن نسبت به مسئولینی که خودشون گماشتن تو دوره دوم نوبتشون تموم شده بود و نوبت حزب مقابل بود کار شکنی ها شروع شد واین رئیس جمهور هم مثل همه رئیس جمهور های قبلی منفور شد اصلا قرار نیست کسی محبوب بمونه مردمم زیر بمباران خبری امثال صدا و سیما و کیهان اجازه فکر کردن ندارن و با هر تیتر نظرشون عوض میشه صبح زنده باد مصدق شب مرده باد مصدق ودر پایان اگر کل نظام به فکر خدمت به مردم و ایران باشد و مجبور به پاسخگویی و گزارش به مردم باشن و نه بدنبال ایدئولوژی خودشون ، دیگه همه احزاب هدفشون مشترکه و به خاطر بدست آوردن قدرت حاضر به خطر انداختن معیشت مردم نمیشن

  • علی
    0

    این مورد صد در صد حق با روحانی است. دیپلماسی را باید به وزارت خارجه بسپارن و از دخالت در امور اجرایی پرهیز شود.

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      سلام و ارادت ،ببخشید علی آقا ،اگر سپردن دیپلماسی به این گروه فعلی، منظورتون هست که واقعا متاسفم ،وزیری که بند بند معاهده را نخونده و چشم بسته امضا کنه و به جای نام بردن از ایران کهن در بالای امضای خود نام دو تن از همکارها شا بنویسه ،وزیری که بندی را امضا کنه که هر کجا بیرون از ایران عزیز، نیروهای مخلص و جان بر کف سپاه قدس ایران را دیدید، میتوانید عزیزان را به شهادت رسانده و قیافه حق بجانب هم بگیری (ترامپ حرام زاده)منظوره، وزیر و گروهی که نتیجه تصمیمات کلی نظام را قبل از شروع جلسه مذاکره ،به اطلاع دشمن قسم خورده این مرز و بوم برسانه، وزیری که امضا کنه و خون شهدا ی عزیز هسته ای را پایمال کنه و با دستان خودش قلب اب سنگین اراک را با بتون پر کند، به نظر من اگر خود وزرای مقابل را وکیل میکردیم ،با توجه به وجدان کاری که دارند ،خیلی بهتر از این ها برایمان مینوشتن ده لا مذهب ها ،چه وعده و وعید دادن بهتون و چه چراغ سبز نشان دادن، که این همه برای ایران و ایرانی دلسوزانه و فداکارانه که در اخر چون خیلی فشار امده بود قادر به راه رفتن بدون ویلچر نبودین . علی اقا درست میفرمایید کار را فقط کاردان پیش میبرد در ضمن قضیه دریاچه خزر که حتی طرفین مقابل به مغز وسیع نماینده های ما شک کرده بودن و هزاران امضاء چشم بسته پیش کش کاربلد های فعلیمان ،ممنون بدرود

  • مقیمی
    0

    دقیقا دیپلماسی رو به افراد کاردان بسپرید وبرید چون نمی دونید درمقابل امریکا و...که دنبال بازی برد -باخت هستن باید مقاوم وقوی باشی وهرچی صعف نشون بدی بیشتر تو سرت میزنن اقای دیپلماسی دان خائن

  • علی
    0

    سلام این یک واقعیت است باید درانجام امور تجربه داشت در این دنیای امروزه با شارلاتان بازی و احساسی و برای به زمین زدن رقیب داخلی خود نمیشود مملکت را اداره کرد با صحبتهائی که در این روزها به وبژه از نمایندگان شنیده میشود ، دیگر نیازی نیست دشمن کاری بکند .

  • عبدلی
    0

    دقیقا حق باروحانیست زنده با دمکراسی زنده باد برجام زنده باد دکتر ظریف

    نظرات شما -
    • سردار تهرانی مقدم
      0

      روحانی ادمه

  • سردار تهرانی مقدم
    0

    یکی به روحانی بگه ، تجربه نشون داده تو حرف نزنی ، سنگین تری به مولا ، مجلس چند ماه سر کار اومده هنوز زوده واسه قضاوت ، ولی دولت تو این هفت سال ، اگه میخواسته کاری بکنه ، باید میکرد

  • حمزه علی
    0

    آقای ریس جمهور شما راست میگویید کارراباید به کسانی که دیپلماسی بلدند سپرد نه به کسانی که خودشان را بخواب میزنن واگربیدارهم بشوند روزجمعه باشد امروزهم جمعه است که احتمالا ازخواب بیدارشدید وحواستان نیست که چ میفرمایید لطفا بقول خودتان کاررابه مردم بسپارید مردم خودشان ازوضعیت اقتصادی حاگم برکشورخواب ندارند ومیدانندچهبکنند

  • ...
    0

    سپردن ک ب این بدبختی افتادیم

  • علیرضا
    0

    حسن اسکاتلندی سیاست انگلیسیهارا بهتر می داند

  • ن—پ
    0

    جناب رییس جمهور شما هنوز هم متقاعد نشده اید که با کلیدتان سرتان را زیر برف کرده اید و از پشت سر خبر ندارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها