گوشت ارزان شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان به مغازه‌دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

گوشت ارزان شد

علی اصغر ملکی با اشاره به اینکه بازار گوشت رونقی ندارد، افزود: با توجه به تعطیلی کسب‌وکارها و کاهش قدرت خرید افراد، کشش چندانی برای خرید گوشت در بازار وجود ندارد.

ملکی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم که در خرید گوشت شتابزده عمل نکنند چرا که گوشت به اندازه کافی وجود دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه مشکلی در عرضه دام‌ نداریم، بیان کرد: با توجه به کنترل نسبی قاچاق، مشکلی در ارتباط با تامین دام نداریم.
او قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به عرضه مناسب دام در برابر کاهش تقاضا، قیمت هر کیلو دام ۲ تا ۳ هزار تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پایان درباره آخرین وضعیت قاچاق دام تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر مقداری دام زنده از میاندوآب به کشور‌های عربی قاچاق می‌شد که خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع، موضوع قاچاق تا حدی کنترل شده که این موضوع اثر خود را در بازار گذاشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ن
    0

    2تا3هزار تومن ارزان شد!!!! چرا این همه زحمت میکشید آخه؟ میخواد گران بشه سر به فلک میکشه

  • سعیدی
    0

    معلومه وقتی اغلب رستوران های کشور به خاطرکرونا تعطیله واکثریت افراد جامعه به جز مرفهین بی درد و بالاتر از اتوبان همت نشین ها قدرت خرید گوشت ندارند ان اصل اقتصادی ادام اسمیت برقرار می شود تقاضا کم وعرضه زیاد ودر نتیجه ارزانی عرضه .

  • محمد
    0

    اگر نرخ واقعی بدون روتوش و تاحدودی بدون تقلب می خواهی به دیجی کالا سری بزنید

  • نامی
    0

    خوشی پشت خوشی چقدر گوشت بخوریم پدرمون درآمد کاش از فردا ماهی سفید بخوریم

  • کاربر ناشناس
    0

    اگرگوشت گوسفندکیلویی ده هزارتومن هم بشود بی بضاعتان توان خرید ندارن امیدواریم مسؤلان که سالی دوبار حقوق کارمندان 20درصد افزایش می دهن باورکنن بخصوص پورابراهیمی درمجلس نوبخت دردولت بخصوص وزیر همیشه وزیر دائم شریعتمداری وزیر کار نه وزیر رفاه که کاش خبرداشت ازشدت فقر چه گناهانی چه جنایت هایی می شود آقای قالیباف رییس درمجلس سرمایه داران این عدالت هست؟؟؟؟!!!!!

  • وطن
    0

    بفرستین برای عربهای شکم گنده مظلوم یک موقع دور شکمشان یک سایز کم نشه

  • کاربر ناشناس
    0

    روزگارتان را خدا سیاه کند این مردم بیچاره از کجا بیارن این مبلغی که اعلام کردید نامردی به ناحق در حق مردم است کجای این قیمت ارزان است ننگ بر شما و این نظام مظلوم کش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها