وزیر سابق اطلاعات:

دشمن با نفوذ در حوزه‌های علمیه، می‌خواهد آنتی‌تز انقلاب را از درون حوزه استخراج کند

وزیر سابق اطلاعات گفت: اگر چه فقدان دانشمند هسته ای کشورمان بسیار سنگین است، اما باید دانست که این اقدام تروریستی در پی ضربه هایی بود که دشمن از جانب ما دریافت کرده است که به دلیل مصالح امنیتی نمی توانیم، بیان کنیم.

دشمن با نفوذ در حوزه‌های علمیه، می‌خواهد آنتی‌تز انقلاب را از درون حوزه استخراج کند

حجت الاسلام حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از خبرگزاری رسا با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، گفت: ما باید این نکته را بدانیم که دشمن این اقدام را در پی شکست های متعددی که از انقلاب اسلامی خورده بود، انجام داد و نباید این موضوع را دست برتر بودن آنها دانست.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد و موقعیت ها و زمینه ها را یکی پس از دیگری از استکبار می گیرد، از این رو استکبار نیز آرام ننشسته و عکس العمل نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی هشدار داد: نباید در انعکاس های خبری فضا به گونه ای جلوه داده شود که جمهوری اسلامی از استکبار لطمه خورده است؛ اگر چه فقدان دانشمند هسته ای کشورمان بسیار سنگین است، اما باید دانست که این اقدام تروریستی در پی ضربه هایی بود که دشمن از جانب ما دریافت کرده است که ما به دلیل مصالح امنیتی نمی توانیم آنها را بیان کنیم.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افول دنیای استکبار خاطرنشان کرد: امروز دنیای استکبار رو به افول بودن خود را به خوبی حس می کند، لذا دست به اقدامات ناشیانه می زند.

باید نظریه افول دنیای استکبار را در مجامع علمی آمریکا مورد بررسی قرار دهیم

وی با تأکید بر اینکه امروز دنیای استکبار در حال فروپاشی است، عنوان کرد: امروز ما باید نظریه افول دنیای استکبار و آمریکا را در فضای علمی و دانشگاه های خود آمریکا مورد بررسی قرار دهیم؛ امروز 14 میلیون مقاله از سوی هیأت علمی ها و اساتید دانشگاه های خود آمریکا نوشته شده که افول این کشور را در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و حتی نظامی مورد بررسی قرار داده اند و باید دانست که همه اینها نتیجه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در ادامه به حضور و نقش آفرینی روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان خاطراتی از حضور خود در دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: روحانیت مجموعه ای است که متناسب با اقتضای زمان و مأموریتی که دارد در عرصه های مختلف حضور می یابد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به اینکه روحانیت در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس حضور سازنده داشته است، گفت: حتی با صراحت می توان گفت که شهید حاج قاسم سلیمانی دست پرورده روحانیت بود؛ ایشان کتاب های اخلاق آیت الله مصباح یزدی را همواره مطالعه می کردند و از آنها برای زندگی خودشان راهکار می گرفتند.

وی بر ضرورت بررسی نقش روحانیت در عرصه های مختلفی همچون دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگی و دوران پس از دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: اصحاب رسانه باید نقش روحانیت در عرصه مقابله تهاجم فرهنگی و مقابله با تهاجم های اقتصادی دشمن را با خط دهی و طرح موضوع دنبال کنند.

رسانه های حوزوی اذهان حوزویان را نسبت به پدیده نفوذ حساس کنند

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به ضرورت پیگیری مستمر و مداوم مطالبات امامین انقلاب در رسانه های کشور گفت: امروز رسانه های حوزوی باید در راستای زمینه سازی برای ظهور حرکت کرده و اذهان حوزویان را نسبت به پدیده نفوذ در حوزه حساس کنند.

وی در پایان هشدار داد: امروز دشمن با نفوذ در حوزه های علمیه در پی آن است که آنتی تز انقلاب ار از درون حوزه استخراج کند و باید دانست برای این موضوع سرمایه گذاری های بسیار سنگینی صورت گرفته است.

منبع: رسا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها