رونمایی از جدیدترین خودروی لامبورگینی در خیابان های ایتالیا

خودروی کم‌یاب و الکتریکی جدید لامبورگینی به نام سیان FKP 37 به رنگ سیاه و سفید در خیابان‌های ایتالیا دیده شد.

رونمایی از جدیدترین خودروی لامبورگینی در خیابان های ایتالیا

یکی از نسخه‌های کمیاب و کم‌نظیر شرکت خودروسازی لامبورگینی در خیابان‌های ایتالیا دیده شد که باعث تعجب مردم آن خیابان شد. جالب است که بدانید فقط ۶۳ دستگاه از این مدل، یعنی لامبورگینی Sian FKP 37 وجود دارد که توسط این شرکت خودروسازی ایتالیایی تولید شده‌است. این مدل برای نسخه کوپه است و شکل ظاهری آن مانند یک بینی قوزدار است. ماه گذشته یکی دیگر از این مدل‌ها در فضای مجازی منتشر شد که جنجال زیادی ایجاد کرد. به لطف یوتیوب مخاطبان توانستند این لامبورگینی را ببینند. این خودرو را یک فرد ثروتمند برای نامزد خود خریده بود. هنوز معلوم نیست که دیگر خودروهای تولید شده از این مدل در کدام نقطه از جهان چرخشان می‌چرخد.

مشخص نیست این Sian FKP 37 در کجای کشور ایتالیا دیده شده است اما تصاویر آن در جاده ثبت شده و با موتور الکتریکی کار می‌کند. تصاویر زیادی از این خودرو منتشر شده است اما نکته مهم آن است که این خودرو مثل یک بشقاب پرنده سریع و فرز روی چرخ‌های سفید رنگ خود درحال حرکت است. نکته جالب این است که سیان اولین مدل هیبریدی لامبورگینی است. در حالی که از همان پیشرانه ۶/۵ لیتری V12 تنفس طبیعی موجود در مدل Aventador SVJ استفاده می‌کند؛ یک سیستم ترکیبی ملایم ۴۸ ولت همراه که با چرخ دنده‌های بزرگ کار می‌کند. موتور الکتریکی ۳۴ اسب بخار (۲۵ کیلووات) برای خروجی کل ۸۱۹ اسب بخار (۶۰۲ کیلووات) به آن اضافه شده و آن را به قدرتمندترین لامبورگینی جاده‌ای تبدیل کرده است.

خودروی استثنایی و الکتریکی جدید لامبورگینی روئیت شد

تعداد محدودی از این مدل سیان تولید شده‌است که ۱۹ دستگاه آن رودستر و ۶۳ دستگاه کوپه است و در کشورهای مختلف جهان توزیع شده است. مشتریان خرید این خودرو چه در نسخه کوپه و چه نسخه رودستر ابتدا به وسیله لگو، نسخه‌های لگو این مدل با ۳ هزار قطعه را می‌سازند تا این شرکت مدل مدنظر آن‌ها را تولید کند.

خودروی استثنایی و الکتریکی جدید لامبورگینی روئیت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ایرانی
    0

    این چیه.. ماشین فقط پراید

  • وتن
    0

    پدر من لامبو داره

  • مثه ما انجام بدین
    0

    شماها هم مریضین تورو خدا . یه مدل درست کنین و 30 سال بصورت قرعه کشی بدون زه بغل به مردم بفروشین . اونم با قرعه کشی . ا ز ما الگو برداری کنین

  • تابش
    0

    پول لامبورگینی میدی پراید قرعه کشی بهت میدن با منت

  • افتضاح
    0

    سوال : اگر اينها الان اين ماشين رو ساختن ، اونوقت ما چند سال عقبيم؟

  • بریز بریز
    0

    پراید آپشنال ، لامبو رو زیر میگیره .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها