ممنوعیت بساط درحاشیه جاده های گلستان/ محل استقرار دستفروشان مشخص شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: برای کاهش حوادث جاده ای، بساط دستفروشان در حاشیه جاده های گلستان ممنوع می شود.

ممنوعیت بساط درحاشیه جاده های گلستان/ محل استقرار دستفروشان مشخص شد

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی اظهارکرد: توقف دستفروشان در حاشیه جاده های استان به ویژه محورهای منتهی به گرگان، خطر تصادف و حوادث ترافیکی را افزایش داده است و به همین علت امروز اعضای کارگروه پیشگیری و کاهش تصادفات استان مصوب کردند از اول دی توقف در حاشیه جاده های استان برای دستفروشی ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

وی افزود: برای اینکه معیشت دستفروشان هم با مشکل مواجه نشود، محل های امن برای استقرارشان در جاده های استان تعیین و از شنبه (۲۹ آذر) به آنها اعلام خواهد شد.

قاسمی وناجمی ادامه داد: از اول دی ماه هم با دستفروشانی که در محلی غیر از مکان تعیین شده، بساط کنند برخورد قانونی می شود.

وی در ادامه به کاهش ۹ درصدی تصادفات جاده ای استان در هشت ماهه امسال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این مدت فوتی های تصادفات هم ۲۰ درصد کمتر شده است.

قاسمی وناجمی ادامه داد: ۱۱۶ نقطه به عنوان نقاطی که تصادف در آنها رخ می دهد در جاده های استان شناسایی شده است که از این تعداد ۲۸ نقطه دوربرگردان های ناایمن هستند که به کمیسیون ایمنی راه های استان برای ایمن سازی اعلام شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها