کمک بیش از ۸۰ میلیون تومانی دانش‌آموزان بیرجندی به نیازمندان

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان چهار آموزشگاه مجتمع امام حسین(ع) بیرجند، بیش از 84 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به دانش آموزان نیازمند و آسیب دیده از کرونا کمک کردند.

کمک بیش از ۸۰ میلیون تومانی دانش‌آموزان بیرجندی به نیازمندان

محمد علی واقعی، امروز یکشنبه ۳۰ آذر در آیین توزیع این هدایا که در دبیرستان دخترانه امام حسین بیرجند، برگزار شد، اظهار کرد: هدایای دانش آموزان نیکوکار این 4 آموزشگاه، شامل 150 بسته لوازم التحریر، 30 عدد کیف، 213 بسته معیشتی و 4 گوشی هوشمند می شود.

وی با اشاره به مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان استان در رزمایش کمک های مومنانه، تصریح کرد: مشارکت دانش آموزان در امور خیر و عام المنفعه علاوه بر ترویج این فرهنگ حسنه در مدارس، در ایجاد شکوفایی ، همبستگی ، پذیرش ، مشارکت ، انسجام اجتماعی و ارتقاء سلامت اجتماعی نیز نقش مهمی ایفا می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه دانش‌آموزان قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند که تأثیر بسزایی در چرخه‌های اصلی استان مانند صنعت، اقتصاد، فرهنگ و علم دارند؛ عنوان کرد: باید فرصت ها و امکانات برابر در اختیار همه دانش‌آموزان قرار بگیرد تا تمام دانش آموزان با ابتکارات و نوآوری‌های خودشان، در راه توسعه همه جانبه استان سهیم باشند و یکی از عواملی تحقق این مهم ترویج فرهنگ ایثار و انفاق در بین دانش آموزان است.

واقعی یادآور شد: حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان بهارستان علم و ادب در پویش های کمک‌های مومنانه، ایران همدل، لبخند رضایت و یلدای همدلی مصداق عینی در همه حال در کنار یکدیگر بودن و تقسیم و شادی‌ها در مناسبت ها، آداب و سنن است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها