آزارگر ۲۰ زن و کودک اعدام شد

حکم اعدام مرد شروری که با ورود به خانه‌های مردم، ۲۰ زن و کودک را مورد آزار قرارداده بود در زندان رجایی شهر اجرا شد.

آزارگر ۲۰ زن و کودک اعدام شد

رسیدگی به این پرونده از اوایل دی سال ۹۷ آغاز شد. امیر، متهم این پرونده، مرد شروری بود که زنگ خانه‌ها را به صدا درمی آورد و با شنیدن صدای کودکان یا زنان تنها پشت آیفون، خودش را از دوستان پدر خانواده معرفی می‌کرد و با جلب اعتماد بچه‌ها، وارد خانه شده و بعد از ورود زنان و کودکان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. گزارش آزار‌های این مرد تبهکار به پلیس، باعث شد تا به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت بررسی‌ها برای شناسایی هویت و دستگیری متهم ادامه یابد. در نهایت امیر مدتی بعد دستگیر شد و به جرایم خود اعتراف کرد.

بازپرس رحیم دشتبان به خاطر تعدد جرایم متهم، کیفرخواست امیر را به اتهام افساد فی‌الارض صادر کرد. با این کیفرخواست، متهم در دادگاه عمومی و انقلاب پای میز محاکمه رفت و با صدور حکم از سوی دادگاه عمومی و انقلاب و تأیید آن در دیوانعالی کشور، سرانجام سحرگاه چهارشنبه گذشته، این مرد ۳۲ ساله در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

منبع: ایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مردم
    0

    الحمدالله بازم یکم دم قوی قضایه گرم

  • عباسی
    0

    یک بار اعدام کم بوده واسش . من خودم زن و بچه دارم و فکرش آدم رو عذاب میده

    نظرات شما -
    • :(
      0

      تا وقتی حکم پدر رومینا که دخترش که به هر حال یک انسان بوده رو کشته حتی 10 سال زندان هم نیست یا هنوز یه ا س ی د پ اش که از قتل بدتر سر زن و دختر آورده اعدام نیست چه انتظاری داری شما؟تنها می توان باید محکمتر از همیشه گفت اللهم عجل لولیک الفرج!

  • ستاره
    0

    به درک،،،،، والا هر چی هم اعدام کنن باز درس عبرت برا بعضبا نمیشه،، انگاری هی زاد و ولد میکنن و روز به روز زیادتر میشن

  • زهرا
    0

    دستتون درد نکنه این انگل را ازجامعه حذف کردین

  • ناشناس
    0

    کاش حکمی اندشیده شود پیشگیرانه وعبرت آموز چون فردی که دست به این جنایت میزند به این باور میرسدکه یک باراعدام خواهد شد وبه همین دلیل شرارتش را ادامه میدهد.مثال اگراردوگاه کارسخت واجباری حتی به همراه غذای کم حداقل برای چندین سال ودر پایانش هم بداند که اعدام خواهد شد بازدارنده وعبرت آمور باشد‌.

  • خانواده شهید
    0

    واقعا حقش اعدام بود حتی برای یک تجاوز هم باید وباید اعدام میشددست قوه محترم قضاییه درنکنه.

  • مریم آلبانی
    0

    حالا مشکل اقتصادی حل شد ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها