بازی رایانه‌ای «قاسم ۱.۲۰» در مشهد رونمایی شد

نخستین بازی رایانه‌ای مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی به نام

بازی رایانه‌ای «قاسم ۱.۲۰» در مشهد رونمایی شد

رییس مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از این بازی گفت: این بازی با سبک ماجراجویی و بر مبنای مکتب حاج قاسم طراحی شده است و انتخاب عنوان "قاسم ۱.۲۰" هم اشاره به ساعت شهادت سردار سرافراز اسلام دارد.

عبدالله امینی افزود: در نسخه نخست این بازی موضوع کمک به ضعفا و ظلم ستیزی مطرح شده است که از طریق انتقال پیام با استفاده از ضمیر ناخود آگاه پیاده سازی می‌شود و نسخه‌های دیگر بازی یاد شده نیز طی مدت زمان سه تا ۶ ماه آینده وارد بازار می‌شود.

رییس مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با بیان این که این بازی در مدت سه ماه توسط یک تیم سه نفره آماده شده است گفت: نسخه اصلی بازی به صورت رایگان تا ۱۰ روز آینده وارد بازار خواهد شد.

امینی افزود: در مراسم رونمایی امروز از این بازی فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی و احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم حضور داشتند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه پارسال سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه ایران هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ازرزطز
    0

    اخ جون خدا شکست دادن اقتصاد امریمارو.ماشاالله خخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها