۱۰۰۰ بسته معیشتی در سالگرد شهادت حاج قاسم میان نیازمندان آذربایجان ‌غربی توزیع می‌شود

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان ‌غربی گفت: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیش از هزار بسته معیشتی آماده پخش میان نیازمندان استان است و نان رایگان میان مردم توزیع می‌شود.

۱۰۰۰ بسته معیشتی در سالگرد شهادت حاج قاسم میان نیازمندان آذربایجان ‌غربی توزیع می‌شود

سیدحسن حسینی با اشاره به اینکه ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌ غربی برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سه موضوع ورود یافته است اظهار داشت: در این راستا بیش از هزار بسته معیشتی آماده پخش میان نیازمندان استان است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر در بخش آبرسانی، به یک روستای آذربایجان ‌غربی توسط موکب‌های ستاد عتبات عالیات استان، آبرسانی صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجا ن‌غربی گفت: همچنین سه خانه محروم در شهر ارومیه به مناسب شهادت سردار سلیمانی مورد بازسازی قرار گرفته و نزدیک 65 میلیون تومان نیز هزینه شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن 50 نانوایی نیز آماده شده تا با هزینه‌کرد موکب‌های ستاد عتبات عالیات استان، روز شهادت حاج قاسم، نان رایگان میان مردم پخش شود.

حسینی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون مبلغ 750 میلیون تومان از سوی دوستداران اهل بیت(ع) سطح استان جذب شده است و 60 درصد آن مربوط به بازسازی در شهر سامرای عراق بوده چون آذربایجان‌ غربی شهر معین در بازسازی سامرا انتخاب شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها