دلیل واقعی جدایی کاستا از اتلتیکومادرید فاش شد

یک خبرنگار اسپانیایی دلیل اصلی موافقت باشگاه اتلتیکومادرید با فسخ قرارداد دیه‌گو کاستا را فاش کرده است.

دلیل واقعی جدایی کاستا از اتلتیکومادرید فاش شد

قرارداد دیه‌گو کاستا با باشگاه اتلتیکومادرید دو روز پیش به صورت رسمی فسخ و او به بازیکنی آزاد تبدیل شد. در حالی که اکثر رسانه‌ها کمرنگ بودن نقش کاستا در برنامه‌های تاکتیکی دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید را دلیل جدایی او از این تیم عنوان کرده‌اند، یک خبرنگار محلی دلیل دیگری برای این اتفاق ذکر کرده است.

خوسه رامون دلا مورنا خبرنگار شبکه رادیویی «ترانسیستور» اسپانیا درباره اینکه چه شد که اتلتیکومادرید و کاستا به توافق دوجانبه برای فسخ قراردادشان رضایت دادند، گفت: دیه‌گو کاستا از قبل از شروع فصل شرایط بسیار بدی در اتلتیکومادرید پیدا کرده بود.

این جدایی چیزی نیست که مربوط به الان باشد بلکه این اتفاق حاصل اختلافاتی بود که انتهای آن بروز تنشی میان دو طرف شد. با این حال دیه‌گو سیمئونه تلاش کرد که به کاستا کمک کند. با اینکه لوئیس سوارس به اتلتیکومادرید پیوسته بود، سیمئونه به دیه‌گو کاستا بازی داد و در همان بازی اول او را با لوئیس سوارس جابه‌جا کرد. با این وجود رفتار و رویکرد دیه‌گو کاستا تغییر نکرد و او تلاشی برای بهبود وضعیتش انجام نداد.

اینگونه شد که او به چیزی فراتر از یک بازیکن برای تیم تبدیل شد، یک شخصیت سمی برای رختکن که باشگاه را نگران می‌کرد. باشگاه هم با کاستا برای فسخ قراردادش مذاکره کرد و او تمام حق و حقوقش را برای ترک تیم مطالبه کرد. رابطه کاستا با سرمربی در تمرینات تیم غیرقابل تحمل بود و رابطه‌اش با نلسون ویواس دستیار سیمئونه حتی بدتر از این بود.

دلامورنا ادامه داد: دیه‌گو کاستا بعد از بازی مقابل سوسیه‌داد با مدیر ورزشی باشگاه صحبت کرد و به او گفت که یک مشکل خانوادگی برای او رخ داده که به خاطر آن باید به کشورش برزیل برگردد، چرا که خانواده‌اش هم به برزیل رفته‌اند. مدیر ورزشی باشگاه هم به او گفت می‌تواند برود، اما اگر قرار باشد به یک تیم اسپانیایی دیگر یا تیمی که در لیگ قهرمانان حضور دارد ملحق شود، غرامت 20 میلیون یورویی فسخ قراردادش باید پرداخت شود و کاستا زیر بار نرفت. اینگونه بود که اوضاع متشنج‌تر شد و دیه‌گو کاستا دیگر از شرکت در تمرینات هم دست کشید. به همین دلیل باشگاه برای جلوگیری از بروز مشکلات بزرگتر اجازه داد کاستا برود، اما این تیم الان به یک مهاجم نوک جدید نیاز دارد.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها