بستن جاده ها چه کمکی به کنترل کرونا کرده است؟

یکی از شهروندان با ارسال نوشته ای برای خبرفوری، از ستاد مقابله با کرونا خواسته است نسبت به بازگشایی جاده ها برای سفرهای بین استانی اقدام کند.

بستن جاده ها چه کمکی به کنترل کرونا کرده است؟

این شهروندان با انتقاد از بی توجهی مسئولان به نیاز مردم به آمد و شد بین شهرها، نوشته است: «بستن جاده ها سفرها را محدود نمی کند چون قطار و هواپیما به کار خود ادامه می دهند؛ فقط سفرها خطرناک تر شده و گران تر!»

او با متهم کردن مسئولان به اینکه می خواهند ضرر مالی شرکت های هواپیمایی و راه آهن را جبران کنند، نوشته است: صف طویل ایجاد شده برای گرفتن مجوز سفر جاده ای نشان می دهد که بسیاری از کسب و کارها نیاز به این سفر دارند و مسئولان با چشم بستن بر این نیاز عملا باعث شیوع بیشتر ویروس شده و افزایش درآمدهای ناشی از جریمه مردم را دنبال می کنند.

کنایه های جالب به صف مردم برای گرفتن مجوز سفر را اینجا ببینید

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • شاهرخ زینال خیری
    0

    به کل بستن جاده ها اشتباهه.چون مردم در جلوی فرمانداریها با فاصله بیست سانت به هم نزدیکند ولی اگه بستن جاده نباشه خود مردم رعایت میکنن پس بستن جاده سیاست دیگری است وکمک به قطار واتوبوس ها.از تبریز ایثار گر دفاع مقدس

  • منصوری
    0

    دو لت از هر راهی برای پر کردن جیبش و خالی کردن جیب مردم استفاده میکند.هر وقت میری سایت پر شده. واقعا اگر ممنوع قطار و هواپیما و... تعطیل کنند.

  • مسعود
    0

    داداش ما از6ماه قبل ازشیوع کرونا مسافرت نرفتیم خواستیم بریم که کرونا اومدالان بیشترازیک سال ونیم مسافرت نرفتیم.جاهم مال خودمونه.الان هم یه چیزای سبزرنگی روبدنمون ظاهرشده رفتیم دکترمیگه کپکه. خلاصه یه کاربکنیدما کپک زدیم.

    نظرات شما -
    • بالگرد
      0

      داش مسعود برو مشکل نداره جا هم از خودته مسئله خاصي نيست فقط دستورالعملهاي رسمي يا همون پروتکلها رو رعايت کن

  • مرتضی عباسی
    0

    سلام بستن جاده ها باعث شده مهاجرت به شهرهای بزرگ قطع شده و تهران و شهرهای اطرافش خلوت شود طرف تو روستا باغ داره خونه داره میادشهرها شغل شهری هارو ازدست شون درمیاره کاشکی ۳۰ سال پیش شهرها رو ورودشو ممنوع میکردن خونه کیلویی گرون نمی شد سازنده ها میرفتن تو شهرهای دیگرخونه میساختن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها