خاطره‌ای که مرضیه برومند در «همرفیق» تعریف کرد:

گریه و زاری فاطمه معتمدآریا برای عروسک «مدرسه موش‌ها»

مرضیه برومند در برنامه «همرفیق»، از روزی گفت که فاطمه معتمدآریا در جریان ساخت «مدرسه موش‌ها»، از این که عروسکش (نارنجی) را دست کسی دیگر داده‌اند، ناراحت شده و حسابی گریه و زاری کرده است.

گریه و زاری فاطمه معتمدآریا برای عروسک «مدرسه موش‌ها»

چهارمین قسمت از برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، شاهد حضور فاطمه معتمدآریا و مرضیه برومند بود.

در بخشی از این برنامه، مرضیه برومند که فاطمه معتمدآریا را با نام سیمین خطاب قرار می‌داد، خاطره‌ای را از ساخت برنامه تلویزیونی عروسکی «مدرسه موش‌ها» و فیلم سینمایی «شهر موش‌ها» تعریف کرد.

این کارگردان گفت: «ما که می‌خواستیم برای ساخت فیلم «شهر موش‌ها» به کلاردشت برویم، سیمین تازه بچه‌دار شده بود و پسرش به نام نریمان، تنها یک سال و نیم داشت. برای همین به او گفتم که به سفر نیاید و در مقابل او خیلی اصرار کرد که همراه‌مان باشد. ایشان که از برنامه تلویزیونی «مدرسه موش‌ها»، عروسک‌گردان شخصیت نارنجی بود، خیلی حساس بود که عروسکش را دستِ کسی ندهد. اگر این اتفاق می‌افتاد، ناراحت می‌شد. یادم می‌آید در «مدرسه موش‌ها»، یک‌بار این کار را برای ضبط تیتراژ کردیم که او بدجوری گریه و زاری کرد و برای همین می‌دانستم چه حس و حالی دارد.»

برومند ادامه داد: «سرانجام قبول کردیم سیمین با ما بیاید و گفتیم برایت پرستار می‌گیریم و رفتیم کلاردشت، ولی پرستار خوب نبود و خیلی وقت‌ها نمی‌آمد و در نتیجه سر صحنه دو حالت داشتیم؛ یا نریمان بغل من بود و عروسک دست سیمین بود یا نریمان را سیمین بغل می‌کرد و عروسکش را من به دست می‌گرفتم. برای همین من کلی عکس با عروسک نارنجی دارم. زیباترین عکس فیلم «شهر موش ها»، عکسی است که سیمین روی زمین دراز کشیده و خوابیده و در یک دستش نریمان کوچولو است و در دست دیگرش عروسک نارنجی. این عکس بی‌نظیر است.»

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کاربر ناشناس
    0

    معتمد آریا برود خودش جمع کند

  • کاربر ناشناس
    0

    معتمد آریا معتقد است که زنان در سینما باید مثل طاغوت باشد یعنی در فیلم ها مستهجن باید باشد چون خودش زاده همین وضعیت است

    نظرات شما -
    • ملول
      0

      لازم نیست زن تو سینما علنی مستهجن شه /وقتی عده ایی حق دیگران را بالا میکشن و فقیر بوجود میاد اونوقت در اختفا زن مستهجن میشه

    • سعید
      0

      آفرین ملول جان

  • کاربر ناشناس
    0

    اشتباه مملکت این است که امثال معتمد آریا را بزرگ می کنند این بزدل چند بار در خارج حضور داشته ببینید خجالت می کشید بغل خارجی ها

    نظرات شما -
    • ملول
      0

      تو باید خجالت بکشی که از روی بیکاری دایم تو زندگی دیگران سرک میکشی/تو خیلی غیرت داری جلو مفسدان اقتصادی بگیر

    • کاربر ناشناس
      0

      بابا ملول خسته شدیم ازبس درموردمفسداقتصادی حرف زده شدهرکسی نظری داره،هرچی میشه فورامفسداقتصادی

    • سعید
      0

      خوب برای عروسک‌هایی که باهاشون کارکرده گریه کرده این چه نظریه شما دادین دور از انصافه

    • ایران دوست
      0

      من بیشتر خجالت می کشم از این که هنوز توی مملکتم افرادی با طرز تفکر شما هستند. خواهش می کنم کمی فکر کنید راجب صحبت خود.

  • کوروش
    0

    هنرمندواقعی یعنی معتمدآریا. خدمتی که اوبه کودکان دهه شصت وهفتادکرده مثال زدنی است. ایشان برای کارهنربسیاروقت گذاشته ودورازانصاف است که دوستان می آیند وبی رحمانه ایشان رامی کوبند. چوخواهی که نامت بمانددرجهان مکن نام نیک بزرگان نهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها