رئیس حزب جمهوری‌خواه در ایالت جورجیا:

ترامپ به دلیل رسوایی جدیدش از مقام انتخاباتی جورجیا شکایت می‌کند

رئیس حزب جمهوری‌خواه در ایالت جورجیا از تصمیم رئیس‌جمهوری فعلی این کشور برای طرح دو شکایت علیه وزیر این ایالت به دلیل افشای تماس تلفنی ترامپ، خبر داد.

ترامپ به دلیل رسوایی جدیدش از مقام انتخاباتی جورجیا شکایت می‌کند

«دیوید شفر» شامگاه گذشته -یکشنبه- با انتشار پیامی اعلام کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا دو شکایت علیه «برد رافنسبرجر»، وزیر این ایالت به دلیل درز تماس تلفنی محرمانه درباره نتایج انتخابات ارائه داده است.

شفر گفت: «ترامپ دو پرونده قضایی -‌یکی فدرال و یکی محلی‌- علیه رافنسبرجر تنظیم کرده است. تماس تلفنی که رافنسبرجر به طور پنهانی ضبط کرده است، در راستای بررسی حل و فصل مخفیانه دادخواست بوده که همچنان معلق است.»

در ایالت‌های جورجیا و واشنگتن دی سی ، قانون موافقت یک‌جانبه اعمال می‌شود‌، به این معنی که هر یک از طرفین مکالمه تلفنی برای ضبط آن نیازی به تأیید شرکت‌کننده دیگر ندارد.

با این حال شفر ادعا کرد که از نوار صوتی منتشر شده توسط روزنامه واشنگتن پست این شرط حذف شده است مبنی بر اینکه همه بحث‌ها به منظور حل و فصل دعاوی بوده و طبق قوانین فدرال و قانون ایالت محرمانه بوده است.

واشنگتن پست فاش کرد که ترامپ در یک تماس تلفنی از رافنسبرجر خواسته است تا حدود ۱۲ هزار رای تقلبی تنظیم کند تا اختلاف آرا با «جو بایدن»، نامزد دموکرات را از بین برد.

ترامپ با انتشار پیامی در توئیتر به حقیقت انجام گفت‌و‌گوی تلفنی با رافنسبرجر اقرار و تاکید کرد که وی مایل یا قادر به پاسخگویی به پرسش‌هایش درباره تقلب در انتخابات نبود.

رافنسبرجر در تویئتی پاسخ داد: «با احترام کامل به ترامپ، آنچه وی می‌گوید درست نیست.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آسمان
    0

    نزدیک انتخابات ۲۰۲۴ رسیدن هنوز معلوم نشده بایدن درآمد یا ترامپ خخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها