بازسازی تنها زمین چمن ورزشی سنندج به روایت تصویر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج از بازسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه

بازسازی تنها زمین چمن ورزشی سنندج به روایت تصویر

در چند سال اخیر نبود زمین چمن طبیعی و مصنوعی معضل بزرگی برای جامعه فوتبال شهرستان سنندج به حساب می‌آمد و سنندج به عنوان مرکز استان جزو شهرستان‌های محروم در این موضوع در کشور محسوب می‌شد.

از مشکلات دیگر اماکن ورزشی استان، ورود بخش خصوصی و در اختیار گرفتن این اماکن برای بحث درآمدزایی است که به طور کلی اماکن ورزشی را نابود کرده که یکی از آنها چمن مصنوعی ملک‌نیا سنندج است که با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج و هیئت فوتبال استان و شهرستان بازسازی شد.

فردین ورمقانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج در این‌باره می‌گوید: از برنامه‌های مهم ما در اداره ورزش و جوانان شهرستان بازسازی چمن‌های طبیعی و مصنوعی مجموعه ملک‌نیا بوده که خوشبختانه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال تا حدودی توانستیم در این راه موفق شویم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با اداره کل ورزش و جوانان داشتیم 60 میلیون تومان اعتبار جهت تعمیر چمن مصنوعی مجموعه ملک‌نیا اختصاص داده شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج از کار افتادن تعدادی از پمپ‌های آب‌رسان را از جمله مشکلات چمن طبیعی مجموعه ملک‌نیا این شهر خواند و تصریح کرد: اخیراً پمپ‌ها را تعمیر کرده و در نظر داریم بعد از پایان لیگ برتر بانوان چمن طبیعی را بازسازی کنیم تا برای سال آینده چمن با کیفیتی در اختیار اهالی فوتبال شهرستان قرار گیرد.

ورمقانی گفت: نگهداری و حفاظت از چمن طبیعی و مصنوعی مجموعه ملک‌نیا وظیفه همه اهالی فوتبال است و امیدواریم که باشگاه‌های فعال سطح شهرستان هم در این راه ما را کمک کنند.

بازسازی تنها زمین چمن ورزشی سنندج به روایت تصویر بازسازی تنها زمین چمن ورزشی سنندج به روایت تصویر بازسازی تنها زمین چمن ورزشی سنندج به روایت تصویر

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها