استاندار خراسان رضوی بر ساماندهی مرز دوغارون تأکید کرد

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرز دوغارون گفت: مصمم هستیم مرز دوغارون را ساماندهی کنیم تا روان‌سازی لازم صورت بگیرد.

استاندار خراسان رضوی بر ساماندهی مرز دوغارون تأکید کرد

محمدصادق معتمدیان صبح امروز در دیدار معاون والی هرات و هیئت همراه اظهار داشت: انگیزه بالایی بین مسئولین دو کشور در جهت افزایش مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ارتقاء سطح همکاری‌ها یکی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تلاش می‌کنیم با اقدامات مقتضی در استان، زمینه این ارتقاء را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرز دوغارون گفت: مصمم هستیم مرز دوغارون را ساماندهی کنیم تا روان‌سازی لازم صورت بگیرد.

معتمدیان بیان کرد: اراده‌های فرامنطقه‌ای به دلیل منافع خود به دنبال تخریب روابط بین دو کشور هستند لذا در این راستا باید ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای فعال شوند.

استاندار خراسان رضوی با بیان این مطلب که زمینه‌های گردشگری برای مردم دو کشور باید فراهم شود، ابراز کرد: از افزایش ارتباطات بین دو استان هرات و خراسان رضوی استقبال می‌کنیم.

وی گفت: باید از فرصت‌های لازم استفاده حداکثری بشود چرا که مقامات عالی دو کشور در توسعه روابط مصمم هستند.

معتمدیان بر تقویت مسیرهای ترانزیتی ایران با افغانستان تأکید کرد و افزود: امیدواریم با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی بین ایران و افغانستان شاهد ارتقای مبادلات تجاری باشیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها