۱۴۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در آبادان توزیع شد

در مراسمی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان شهری، ۱۴۰۰ بسته غذایی در آبادان بین اقشار آسیب دیده از محدودیت های کرونا توزیع شد.

۱۴۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در آبادان توزیع شد

به گزارش خبرنگار خبر فوری ، استاندار خوزستان ظهر امروز چهارشنبه هفدهم دی ماه جاری در مراسم اهدای ۱۴۰۰ بسته غذایی که از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار است بین موسسات خیریه توزیع شود، حضور یافت و از این حرکت جهادی قدردانی کرد.

غلامرضا شریعتی در این خصوص اظهار کرد: به همت امام جمعه، نمایندگان مردم در مجلس و فرمانده آبادان، ۱۴۰۰ بسته معیشتی برای کمک به کسانی که از بحث کرونا آسیب دیده اند اختصاص داده شده است.

او ضمن قدر دانی از مسوولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، گفت: لازم می دانم از زحمات کسانی که امروز شرایطی را فراهم کردند تا بتوانیم به خانواده‌های که در ماه‌های اخیر از کرونا آسیب‌دیده اند کمک کنیم، تشکر کنم.

استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت ناشی از شیوع کرونای استان، بیان کرد: خوشبختانه تمام شهرهای استان خوزستان در وضعیت زرد هستند اما باید رعایت امور را انجام دهیم و دستورالعمل های بهداشتی را به نحو احسن اجرا کنیم تا این شرایط حفظ شود.


شریعتی در پایان تاکید کرد: باید بتوانیم مسیر و به سمت و سویی برویم که روند اجرایی فعالیت های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در استان خوزستان به حالت عادی برگردد.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها