هشدار شدید دادستان اردبیل به قاچاقچیان مواد مخدر‌

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تذکر جدی به سوداگران مرگ گفت: هیچ شوخی و اغماضی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر نخواهیم داشت.

هشدار شدید دادستان اردبیل به قاچاقچیان مواد مخدر‌

سیدعبدالله طباطبایی اظهار داشت: برخورد با سوداگران مرگ بدون هیچ تعارف و کوتاهی مبنای کار است و اشد مجازات برای سوداگران مرگ در نظر گرفته شده است، چرا که در دام اعتیاد انداختن دیگران موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

وی با اشاره به کشف بیش از 8 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل نیز گفت: دستگاه قضائی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در استان اردبیل برنامه‌ها و تمهیدات قابل توجهی در نظر گرفته و برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به نقش قاچاقچیان مواد مخدر در به منجلاب کشاندن جوانان این مرز و بوم نیز گفت: از خانواده‌ها انتظار داریم در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی در داخل بنیان خانواده تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

طباطبایی اظهار کرد: انتظار ما از هم‌استانی‌ها این است که در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم در اسرع وقت به مسئله ورود پیدا کرده و افرادی که در این زمینه دخیل هستند را به سزای اعمالشان برسانیم تا برای دیگران نیز درس عبرتی شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی بتواند خروجی‌ها و نتایج مثمرثمری به دنبال داشته باشد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها