یک محموله قاچاق دستگاه فرستنده امواج در قم کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: یک محموله قاچاق انواع کالا دپو شده شامل فرستنده امواج و لوح فشرده در یک کارگاه متروکه در حومه شهر قم شامل دستگاه کشف و ضبط شد.

یک محموله قاچاق دستگاه فرستنده امواج در قم کشف شد

مهدی ریاضی اظهار داشت: در پی کسب گزارش مردمی مبنی بر دپوی مقادیری کالای قاچاق در کارگاهی واقع در حومه شهر قم ماموران و عوامل نیروی انتظامی طی مراجعه و بازرسی از کارگاه فوق تعداد ۲ هزار و ۷۵۵ دستگاه فرستنده امواج و یکهزار و ۱۷۲ دستگاه پخش لوح فشرده به ارزش ۱۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۳۴۲ ریال را کشف، توقیف و مراتب نیز جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم‌ به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته و متهم را علاوه بر ضبط اقلام مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۱۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

ریاضی همچنین بیان کرد: بر اساس قانون کلیه کالاهای مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه سه میلیون و ۶۳۵ هزار قلم کالای قاچاق در قم کشف شده‌است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها