اتفاق عجیب در لیگ برتر تکواندو

 سیلی «هادی ساعی» به صورت دبیر سازمان لیگ

رقابت‌های گروه ب لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های کشور در بخش مردان که امروز (پنجشنبه) در حال برگزاری است با اتفاقات عجیب و دور از ذهنی همراه شد.

 سیلی «هادی ساعی» به صورت دبیر سازمان لیگ

«هادی ساعی» که افتخارات زیادی در دوران قهرمانی داشته است در سالن محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تکواندو حضور یافت و با خیرمقدم از سوی سازمان لیگ مواجه شد. اما او پس از دقایقی به سمت «مصطفی بابایی» دبیر سازرمان لیگ رفت و ضمن اعتراض به او در اقدامی باورنکردنی، با سیلی به صورت بابایی زد، که دلیل این اقدام وی مشخص نشد.

ساعی هم اکنون، مدیرفنی تیم‌های ملی و مدیرفنی تیم فرمانیه است. پس از این مساله، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، ساعی را از سالن خارج کرد.

در دیدار دانشگاه‌آزاد و پارسیان البرز در حالی‌که بازی تا پایان دیدار هفته با نتیجه چهار بر سه به‌ نفع دانشگاه بود؛ کادرفنی تیم دانشگاه تصمیم گرفت به جای «آرمین هادی‌پور» تکواندوکار المپیکی که احساس درد می کرد، «امیررضا صفرخانلو» را روانه میدان کند. این موضوع در ابتدا با اعتراض مسوولان پارسیان همراه شد و آنها اعتقاد داشتند نتیجه این مبارزه باید به سود آنان شود، اما در نهایت با صحبت‌های مسوولان سازمان لیگ و توافق باشگاه‌ها، مبارزه صفرخانلو و محمد سیفی برگزار و با برتری ۲۶ بر ۸ به سود صفرخانلو به اتمام رسید تا دانشگاه برنده شود.

این مساله با اعتراض «حمیدرضا ملکی» سرپرست تیم فرمانیه همراه بود و او اعتقاد داشت این دو تیم به دلیل البرزی بودن با یکدیگر تبانی کرده‌اند و نتیجه آن مسابقه باید با تساوی به اتمام برسد. سرانجام با وجود برگزار شدن این دیدار و برتری پنج بر سه دانشگاه‌آزاد، مسوولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند نتیجه مبارزه آخر را به سود تیم پارسیان اعلام کنند تا دو تیم در نهایت به تساوی چهار بر چهار برسند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علی زهری
    0

    کاربسیارناپسندی انجام داده هرچند اگه اون داور اشتباهی انجام داده باشد

  • کاربر ناشناس
    0

    این عین نامردی حتی اگه خطای هم سرزده باشد این کار ساعی بسیر کثیف است بنظرم باید بدترین برخورد صورت بگیرد تا تجربه ای باشد برای دیگران

  • ر
    0

    ادب مرد به ز ادب مرد به ز دولت اوست.

  • کاربر ناشناس
    0

    الگو جوانان ...

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی هادی ساعی می رود در گروه اصلاح طلبی انتظار بیش از این از ایشان نیست

  • سام
    0

    تا کامل از جریان خبر نداریم نمیشه قضاوت کرد ،ساعی امتحان پیش مردم پس داده ملت نباید قدرنشناس باشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها