تداوم کمک مومنانه در شهرستان کوهرنگ/ ۹ هزار بسته معیشتی توزیع شد

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ از تداوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۹ هزار بسته معیشتی در بخش‌های مختلف شهرستان توزیع شده است.

تداوم کمک مومنانه در شهرستان کوهرنگ/ ۹ هزار بسته معیشتی توزیع شد

عزیز موسایی اظهار داشت: در مرحله ششم کمک مومنانه در شهرستان کوهرنگ 300 بسته معیشتی توزیع و تاکنون 9 هزار بسته معیشتی در بخش‌های مختلف شهرستان توزیع شد که 35 میلیارد ریال، ارزش ریالی آن‌ها است.

وی افزود: بخشی از کمک‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی صرفا برای بیماران کرونایی و کسانی که در قرنطینه بودند صورت گرفت و بخش دیگر کمک‌ها در بحث محرومیت‌زدایی و آسیب دیدگان از کرونا است که در سراسر شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: عمدتا ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده 400 هزار تومان است که شامل برنج، روغن و... می‌باشد. با هم‌افزایی کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ستاد رزمایش کمک مومنانه استان، این کمک‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای این طرح، گفت: در اجرای این طرح از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده شد و برای اجرای طرح شهید سلیمانی از طریق پایگاه‌های مقاومت بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

موسایی خاطرنشان کرد: بسته‌های بهداشتی، لوازم‌التحریر، بخشش اجاره‌ها از دیگر اقدامات بود و همچنین در سال جاری حدود 60 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان کوهرنگ اهدا شد و چند مورد لوازم خانگی هم به افراد نیازمند اعطا شد.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ در پایان بیان داشت: موارد آموزشی در رابطه با کرونا از طریق پایگاه‌ها صورت گرفته که با همکاری‌ مردم و بسیجیان شهرستان، آمار مبتلایان به کرونا کمتر شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها