فیروزی پوربادی:

ارائه تسهیلات بانک صادرات می تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که بانک صادرات با کارشناسی درست تسهیلات را به تولیدکننده و صادرکننده واقعی ارائه دهد.

ارائه تسهیلات بانک صادرات می تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد

رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به طرح همیاران سپر بانک صادرات به نقش بانک ها در رونق تولید پرداخت و گفت: بانک ها بنگاه های اقتصادی هستند. می توانند با فراهم کردن مبلغی برای پرداخت تسهیلات و با دریافت ضمانت های لازم چرخه کار اقتصادی را رونق ببخشند. البته باید تضامینی دریافت شوند تا کسانی که می خواهند از تسهیلات بانکی استفاده کنند سرمایه را در مسیر تولید به کار بگیرند.


نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس ادامه داد: بانک ها برای تحقق اقتصادی مقاومتی و رونق تولید که مورد تایید مقام معظم رهبری است باید امکاناتی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند. بانک ها در واقع در نقش مکمل، تقویت کننده و حمایت کننده را ایفا می کنند بنابراین لازم است با کارشناسی دقیق امر تولید و صادرات سرمایه گذاری‌هایی اثرگذار داشته باشند.


عضو کمیسیون عمران در مجلس با ارزیابی اقدامات بانک صادرات گفت: در حد کمک کردن به تولیدکننده و خریدار اثرگذار است ارائه چنین تسهیلاتی رونق تولید در کشور را رقم می زند. اگر چنین حرکاتی در ابعاد مختلف در کشور رقم بخورد فی نفسه اثرگذار است.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • به امید سربازان گمنام امام زمان
    0

    از بغل پالایشی یکم پودارذشدین. یادتون رفته شعبههاتونو چقدر کم کردین تو خیابان دولت فقط 3 شعبه . با نوسانگیری مال مردم . پولشم به دولت تو 4 قسط . این همون دارا دوم ورشکسته بود . اه ملت تقاص میگیرد . سالوسان و تدلیسگران و عوام فریبان . خدا فقط

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها