به گلوله بستن یک جوان در آبادان/ راز اسلحه گمشده چیست؟/ عکس

اختلافات قدیمی در آبادان با تیراندازی مرگبار به سمت پسر جوانی پایان گرفت و قاتل دستگیر شد.

به گلوله بستن یک جوان در آبادان/ راز اسلحه گمشده چیست؟/ عکس

رد جوان بخاطر اختلافات قدیمی به سراغ پسر جوانی رفت و در شلیک مرگبار دست به قتل پسر 27 ساله زد.

روز 18 آذر ماه سال جاری پسر جوانی در کنار خانه شان در منطقه سلیچ آبادان ایستاده بود که ناگهان خودروی پژو 405 به نزدیکی وی آمد و از داخل خودرو به سمت جوان 27 ساله تیراندازی شد و این جوان هدف گلوله های مرگبار قرار گرفت.

قتل جوان آبادانی بخاطر اختلافات قدیمی
کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که پسر جوان اهل شهر شادگان است و با افرادی در این شهر اختلاف قدیمی داشته و بخاطر اختلافاتی که در شادگان وجود داشت پسر جوان همراه خانواده اش به شهر آبادان مهاجرت کرده و زمانیکه در نزدیکی خانه شان بوده هدف تیراندازی مرگبار قرار گرفته است و پسر جوان در زمان این جنایت نیز یک اسلحه کلت کمری همراه داشته که پس از قتل اسلحه وی به سرقت رفته است.

بدین ترتیب تجسس های فنی کلید زده شد و کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی پس از 35 روز عامل این قتل مسلحانه را در شهر شادگان شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و برای تحقیق به اداره پلیس آگاهی آبادان منتقل شد.

سرهنگ حسین زلقی رییس پلیس آبادان در خصوص این پرونده گفت: متهم پس از دستگیری به قتل مسلحانه در منطقه سلیچ آبادان بخاطر اختلافات قدیمی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    کلت سرقتی چطور شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها