رابطه جنسی بسیار خطرناک برای زنان

رابطه جنسی خطرناک به نوعی یک رابطه جنسی است که با توجه به شرایط عجیب برقراری ارتباط با همسر زنان را مبتلا به ایدز می کند و علاوه بر ان مشکلات جنسی بسیاری را برای زنان منجر می شود.

رابطه جنسی بسیار خطرناک برای زنان

رابطه ی جنسی وحشتناک و خطرناک زنانی در منطقه ی آفریقا و اندونزی که یکی از راههای ابتلا به ایدز است تنها برای لذت بیشتر مردان انجام می شود غافل از اینکه زنان را به کام مرگ می کشاند.

در جدیدترین مقالات مربوط به سلامت روابط زناشویی مطلبی منتشر شد که به نوعی خبر از ابتلای گروهی از زنان به ایدز ان هم به دست خودشان می داد.

زنان در سراسر دنیا از راه و روش هایی متفاوت برای برقراری ارتباط جنسی با همسرشان استفاده می کنند اما در گوشه ای از دنیا یعنی در آفریقا و اندونزی زنان برای القای لذت بیشتر به همسرانشان نوعی رابطه ی جنسی به نام رابطه ی جنسی خشک را انجام می دهند.

VIC .COM نوشت زنان در کشورهای در حال توسعه خودشان خطر و ریسک ابتلا به ایدز را به نوعی تولید و افزایش می دهند آن هم با برقراری ارتباط جنسی به نام رابطه ی جنسی خشک. رابطه ی جنسی خشک از مرکز آفریقا و اندونزی گسترده شده است که در این نوع رابطه ی زنان واژن خود را با پودرهایی همچون گچ و شن و امثال اینها خشک می کنند تا بنا به یک باور سنتی عجیب علاقه ی همسرشان را به خود بیشتر کنند و لذت بیشتری به همسرشان در برقراری رابطه ی جنسی منتقل کنند.

این رفتار غلط بیماری ها و مشکلات جنسی بسیاری برای زنان به بار می آورد که یکی از خطرناک ترین ان ها ایدز یا HIV است.

دکتر وسرمن یکی از مسئولان مرکز جهانی رابطه ی جنسی سالم در این مورد گفت:به عنوان یکی از اعضای به شدت با این موضوع برخورد خواهم داشت و برای حذف این باور غلط اقدام خواهم کرد.

او ادامه داد در دنیا 33 درصد زنان به دلایلی رابطه ی جنسی دردناک و ناخوشایندی را تجربه می کنند که منشا آنها برخی باورها و یا رفتارهای و خودخواهی های همسرانشان است.

منبع: نمناک

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • یک شهروند معمولی
    0

    جهل بشر را پایانی نیست...

  • ف ح
    0

    کلا آفریقایی‌ها سطح هوشی پایینی دارند چیزجدیدی نیست

  • ناشناس
    0

    فردا در ایران مد میشه

  • رضا
    0

    بععععله این خبر آفریقا چه ربطی به ما داشت بی تربییییتها

  • مهدی
    0

    ای مرده شور ببرشون الهی،،،،،، بعدم بعضبا نق بزنن بگن دین اسلام بد،،، حالا ببینین ما دین داریم یا اونا،،،، اون از کره و. چین و ژاپن که مار و گربه و موش و همه آشغالی میخورن اینم از افریقا،،،،، بخدا قسم کامل ترین دین ها دین اسلام هست و خدا رو شکر می کنم که توی ایران زندگی میکنم

  • مهری
    0

    اینجوری که خیلی درد داره

  • ایرانی
    0

    خاک تو سرشون کنم ... میخوام بدونم گچ و سیمان و شن چه جذابیتی برا مردها داره ...

  • مهتاب
    0

    علت عقب ماندگی شون همینه اینقدر که به فکر تنوع های جنسی هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها