شهرستان مهدیشهر هیچ واحد آلاینده‌ای ندارد

رئیس محیط زیست شهرستان مهدیشهر همزمان با روز هوای پاک گفت: این شهرستان هیچ واحد آلاینده‌ای ندارد.

شهرستان مهدیشهر هیچ واحد آلاینده‌ای ندارد

فرامرز اسفندیاری اظهار کرد: نظارت مناسب محیط زیست و همکاری مردم و واحدهای صنعتی و تولیدی سبب شده که خوشبختانه هیچ واحد آلاینده‌ای در این شهرستان وجود نداشته باشد.

وی از نظارت مستمر حفاظت محیط زیست بر واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و افزود: در طول 10 ماهه گذشته تنها یک واحد شن و ماسه به دلیل رهاسازی پساب فاضلاب به دادگاه معرفی شد.

اسفندیاری از برخورد دادگستری شهرستان با این واحد آلاینده خبر داد و گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین محیط زیست و دستگاه قضا وجود دارد.

رئیس محیط زیست شهرستان مهدیشهر با اشاره به همراهی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان با محیط زیست خاطرنشان کرد: جدا از بازرسی‌ها و نظارت های مستمر همکاران ما، براساس خوداظهاری‌های واحدها بحث آلایندگی در این واحدها به صورت مداوم پیگیری و در صورت وجود هرگونه مشکل و تخلف به سرعت با متخلفین احتمالی برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت و پایش محیط زیست چه در بخش حوزه های طبیعی و چه در بخش انسان ساخت با جدیت از سوی حفاظت محیط زیست دنبال و با واحدهای متخلف برابر قوانین برخورد می‌شود.

رئیس محیط زیست شهرستان مهدیشهر با تقدیر از واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان افزود: همکاری، تعهد و همراهی بالای بخش تولید در این شهرستان در کنار نظارت و پایش مستمر همکاران ما سبب شده که هیچگونه واحد آلاینده‌ای در سطح شهرستان وجود نداشته باشد.

وی از اخطار به برخی واحدها در طول سال خبر داد و گفت: اگر همه مشکل کوچکی وجود داشته با نظارت سازمان محیط زیست، اقدام به هنگام و اختطار به واحدها، مشکل به سرعت مرتفع شده و در موارد محدودی نیز واحد متخلف به دستگاه قضایی معرفی و بدون تعارف برابر قوانین با متخلف برخورد شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها