تازه‌ترین وضعیت شیوع کووید ۱۹ در استان کرمان/ کاهش موارد فوتی و بستری در استان/ جدول

آمار شیوع کرونا در استان کرمان در حالی روند نزولی خود را طی می‌کند که مسئولان خطر عادی انگاری و آغاز یک پیک جدید در استان را گوشزد می‌کنند.

تازه‌ترین وضعیت شیوع کووید ۱۹ در استان کرمان/ کاهش موارد فوتی و بستری در استان/ جدول

با اجرای طرح مقابله با کرونای شهید سلیمانی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور شاهد روند نزولی تعداد بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در نقاط مختلف استان کرمان هستیم با این وجود حمیدرضا رشیدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: تعداد تست‌های مثبت شده کرونا در استان کرمان به 12 درصد رسیده در حالی‌که در هفته گذشته این آمار شش درصد بود که نشان از آغاز یک پیک جدید در استان است.

کرونا , استان کرمان ,

از 23 شهرستان استان کرمان 12 شهرستان در وضعیت آبی و بقیه در وضعیت زرد قرار دارند که به گفته مسئولان این وضعیت شکننده است و اگر پروتکل‌ها رعایت نشود دوباره به وضعیت قبل باز خواهیم گشت و نباید عادی انگاری شود.

از تاریخ 21 دیماه تا ساعت 15 تاریخ 28 دی ماه 99 تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 121 مورد است که از این تعداد 83 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 11 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 11 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 3 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 13 نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان حضور دارند.

تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون 15 هزار و 855 مورد است که از ابتدا شیوع کرونا 2 هزار و 403 نفر بر اثر کرونا در استان کرمان جان باختند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها