مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

نکونام مقصر نیست/ با این وضعیت خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود به شدت انتقاد کرد.

نکونام مقصر نیست/ با این وضعیت خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از شکست دو بر یک این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی محکمی را شاهد بودیم. مخصوصاً تیم ما توانست خیلی خوب بازی کند، فرصت‌های خوبی هم خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. فکر می‌کنم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی هوشیارتر بود و به برد رسید.

وی افزود: ما هم باید یاد بگیریم اگر ۵ موقعیت گلزنی داریم حداقل از ۵۰ درصد آنها استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم. بازی فولاد در نیمه دوم فوق العاده بود اما متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد حاشیه‌های به وجود آمده در صحنه اعلام پنالتی به سود فولاد تصریح کرد: وقتی پنالتی اعلام می‌شود بازیکنان باید تمکین کنند و آشفته بازار به وجود نیاوریم. فضای بازی از همان لحظه برای داور ملتهب شد. آقای زاهدی فر چهارمین بار است که برای ما داور می‌کند.

آذری گفت: به هر حال این مسائل یک سری حساسیت‌هایی هم بوجود می‌آورد. باید بگویم داوری چه خوب و چه بد تمام شده است و همیشه گفته‌ام کارشناسان باید در این باره نظر بدهند.

وی در ادامه راجع به ارسال پرونده محمد بلبلی به دادگاه عالی ورزش سکوت کرد و از رضایت عملکرد کادر فنی فولاد گفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این باره اظهار داشت: از عملکرد کادر فنی به خصوص جواد نکونام که سرمربی تیم است کاملاً راضی هستم اما بازیکنان نه. آنها باید بدانند که فولاد تیم بزرگی است و موقعیت‌هایی که خلق می‌کنیم باید تبدیل به گل شود. نمی‌توانیم خودمان را فریب دهیم.

وی در ادامه انتقاد خود از بازیکنان فولاد تاکید کرد: بازیکنان تیم‌های دیگر که قراردادشان به مراتب از ما کمتر است الان جایگاه بهتری دارند. وقتی بازیکن از یک قدمی دروازه پرسپولیس توپ را به ساعت ورزشگاه می‌زنند دیگر تقصیر نکونام نیست. کیفیت بازیکنان است که نتایج را مشخص می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: اگر این وضعیت ادامه داشته باشد خیلی از بازیکنان باید دنبال تیم بگردند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها