جمع آوری 120 معتاد متجاهر کرمانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از جمع آوری 120 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

جمع آوری 120 معتاد متجاهر کرمانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

سرهنگ مهدی پور امینائی اظهار کرد: در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر کرمان در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضائی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شدند اقدام و نهایتا 120 نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر کرمان جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ماده 16 منتقل شدند.

امینائی با اشاره به انجام سرقت های خرد توسط معتادان برای تامین هزینه مواد مخدر، افزود: برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر مطالبه جدی شهروندان است که پلیس کرمان علاوه بر عزم و اهتمام جدی در شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، در احقاق حق این مطالبه قانونی مردم در تلاش است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم در پایان سال گفت: طرح های انتظامی همچنان تداوم خواهد یافت و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری در شهرستان کرمان، از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها