دستگیری شرور چاقوکشی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری شرور چاقوکش در کمتر از یک ساعت توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور چاقوکشی در گنبدکاووس

محمود علیفر با اشاره به اینکه برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت مردم در دستور کار ما قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان در حوزه امنیت مردم و نظم و آسایش عمومی در جامعه با کسی تعارف و شوخی نداریم.
وی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در روز گذشته یک فقره درگیری با چاقو را در شهرستان گنبدکاووس گزارش کرده بود، افزود: بلافاصله بعد از وصول این گزارش ماموران انتظامی شهرستان گنبدکاووس این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت.
ماموران با تلاش‌های اطلاعاتی کمتر از یک ساعت هویت و مخفیگاه این شرور چاقوکش را شناسایی کرده و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش زمین‌گیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با حضور فوری ماموران در محل حادثه و تحقیقات اولیه از شهروندان مشخص شد که فردی شرور یکی از شهروندان را با چاقو از ناحیه دست و پا مجروح نموده و پس از عربده‌کشی و قدرت نمایی از صحنه جرم متواری شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع ماموران ما با جدیت موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

علیفر تصریح کرد: ماموران با تلاش‌های اطلاعاتی کمتر از یک ساعت هویت و مخفیگاه این شرور چاقوکش را شناسایی کرده و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش زمین‌گیر کردند.
وی با اشاره به اینکه فرد متهم پس از دستگیری و در اعترافات اولیه خود انگیزه‌اش از اقدام مجرمانه صورت گرفته را اختلافات قبلی بین وی و شاکی اعلام کرد و گفت: شرور دستگیر شده توسط پلیس بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی به منظور انجام روال قانونی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با هشدار به افراد مخل نظم و امنیت عمومی، تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد دستی برای ضربه زدن به مردم در جامعه بالا رود.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها