مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

کاهش دید افقی در گذرگاه‌های کوهستانی و گردنه‌ها/ از سفرهای غیرضرور خودداری شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به کاهش دید افقی در گذرگاه‌های کوهستانی و گردنه‌ها شده و لازم است مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

کاهش دید افقی در گذرگاه‌های کوهستانی و گردنه‌ها/ از سفرهای غیرضرور خودداری شود

کلیم‌الله وثوقی اظهار داشت: همراهی بارش برف با کولاک سبب کاهش دید افقی در گذرگاه‌های کوهستانی و گردنه‌ها شده و لازم است مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

وی افزود: در محورهای اردبیل- آستارا، اردبیل-سرچم، اردبیل-مشگین شهر، اردبیل -گرمی، گرمی بیله‌سوار، بیله‌سوار - پارس آباد، پارس آباد- اصلاندوز، اصلاندوز -کلیبر، مشگین شهر- پارس آباد، مشگین‌شهر- اهر، خلخال- اسالم، نیر-سراب شاهد برف می‌باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: باتوجه به اینکه زمان چندان زیادی از آغاز بارش برف در نقاط مختلف استان اردبیل سپری نمی‌شود هنوز هیچ کدام از جاده‌های اصلی منطقه بسته نشده‌اند و در حال حاضر تمامی محورها باز و تردد در آنها جریان دارد.

وثوقی بیان کرد: هموطنانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند از به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی اطمینان حاصل نمایند زیرا پلیس راه از ادامه سفر رانندگان فاقد زنجیرچرخ و تجهیزات کامل زمستانی در محورهای این استان تا آرامش اوضاع جوی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه محور خلخال به پونل در منطقه حفاظتی استان گیلان بدلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: هموطنان قبل از سفر با تماس به سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها