وقوع ۳۳ حادثه طی یک هفته اخیر در اصفهان/۶۹ نفر آسیب دیدند

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: طی یک هفته اخیر ۳۳ عملیات امداد و نجات در استان اصفهان انجام شده است.

وقوع ۳۳ حادثه طی یک هفته اخیر در اصفهان/۶۹ نفر آسیب دیدند

داریوش کریمی در گفت‌وگو با با اشاره به حوادث یک هفته اخیر در استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی ۳۳ مورد حادثه به جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام و امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد حوادث جاده‌ای با ۱۲ مورد پیشتاز بوده است، افزود: در این حوادث ۲۲ نفر آسیب دیدند که ۱۲ نفر از آنها به صورت سرپایی درمان و ۱۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه ۱۰ نفر در حوادث شهری و پنج نفر در حوادث کارگاهی و صنعتی نیز آسیب دیدند، ادامه داد: در حوادث کارگاهی چهار نفر و در حوادث شهری هشت نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

نجات ۶ نفر در حوادث کوهستانی

وی افزود: در حوادث کوهستان نیز ۶ مورد امداد و نجات داشتیم که هیچ یک از آنها نیاز به درمان نداشتند.

کریمی اضافه کرد: همچنین در حوادث دریایی و ساحلی دو مورد امداد خواهی داشتیم که این افراد نیز نیاز به بستری و درمان نداشتند.

وی با بیان اینکه طی یک هفته اخیر ۳۷ تیم امداد و نجات برای امدادرسانی به شهروندان استان اصفهان فعال شده است، اضافه کرد: این تیم‌ها ۱۰۴ عملیات را انجام دادند و در این عملیات‌ها ۳۱ دستگاه آمبولانس مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: مهر

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها