رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز خبر داد:

سوختگی ۸۴ درصدی یک دانش‌آموز در جریان آتش‌سوزی مدرسه کانکسی دزفول

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز آخرین وضعیت جسمانی مصدومان حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی در سردشت دزفول را تشریح و بیان کرد: یکی از دانش‌آموزهایی که در بخش مراقبت ویژه بستری است، ۸۴ درصد سوختگی دارد.

سوختگی ۸۴ درصدی یک دانش‌آموز در جریان آتش‌سوزی مدرسه کانکسی دزفول

دکتر پیمان نجاتی درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش‌سوزی یک مدرسه کانکسی در دزفول اظهار کرد: آتش‌سوزی در منطقه سردشت شهرستان دزفول رخ داده است که سه دانش‌آموز و سه معلم دچار سانحه شدند.

وی افزود: در حال حاضر دو دانش‌آموز و یکی از معلم‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند؛ یکی از دانش‌آموزهایی که در بخش مراقبت ویژه بستری است ۸۴ درصد سوختگی دارد.

نجاتی ادامه داد: یکی از معلمان حدود ۵۷ درصد و یکی دیگر از دانش‌آموزان تقریبا ۳۶ درصد دچار سوختگی شده‌اند. بیماران دیگر در بخش بستری هستند که وضعیتشان خوب است.

وی تاکید کرد: ما هر اقدامی که لازم باشد برای این بیماران انجام می‌دهیم و پیش‌آگهی سوختگی، با گذر زمان بهتر مشخص می‌شود اما دو نفر از این بیماران درصد سوختگی بالایی دارند که امیدواریم به زودی بهبود یابند، ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    من ماندم ایا مسئولین ما با شنیدن این خبر چطور با وجدان خود کنار می ایند البته اگر وجدانی داشته باشند این بود وعدها به ملت ایران چه کرده اید با این مردم

  • اکبر ازمشهد
    0

    قطعا انسان حلال زاده نه برای کسی سختی و مشکل درست میکنه و نه به سختی کشیدن مومن راضی میشه... ملت ایران دارن از گشنگی میمیرن و اینم یکی از بلاهایی که یر مردم میاد...خاک عر سرتان مسئولین بی لیاقت...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها