حریق گسترده در یک سوله در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک کارگاه تزیینات خودرو خبر داد.

حریق گسترده در یک سوله در بزرگراه آزادگان

سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:٠٠ روز جاری یک مورد آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تزییناتی خودرو در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: محل حادثه سوله ای حدودا ۴٠٠ متری بود که سه طبقه داشت، البته این محل خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران است اما سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی فوماتیک و تانکر آب به محل اعزام شدند.

ملکی اظهار کرد: این کارگاه تزیینات خودرو بیشتر در زمینه صندلی‌ها کار می‌کرد و چهار دستگاه خودرو آفرود در طبقه همکف و مقداری لوازم در محل وجود داشت. در دو طبقه بالایی هم مقدار بسیار زیادی صندلی وجود داشت.

وی ادامه داد: زمانی که نیرو ها به محل رسیدند هر سه طبقه کاملا شعله ور بود و شعله‌های آتش از سه طرف سوله به بیرون می زد. بیم تخریب شدن سقف سوله در اثر حرارت وجود داشت و هنوز هم امکان تخریب شدن بخشی از سقف وجود دارد.

ملکی افزود: آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و مشغول عملیات شدند که در مرحله اول از سرایت آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری کردند و آتش را تحت کنترل درآوردند.

وی با بیان اینکه تاکنون مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته این گفت: در حال حاضر آتش تقریبا خاموش شده و در واقع شعله زنی اولیه انجام شده است. نیرو ها با نفوذ به داخل در حال ایمن سازی محل هستند.

وی ادامه داد: مشخص است که این حادثه خسارت زیادی بر جای گذاشته است. پس از پایان عملیات محل تحویل عوامل انتظامی خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها