ریحانه پارسا به جشنواره تهران می‌آید؟

ریحانه پارسا چندی پیش اعلام کرد که قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده یک فیلم در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشته باشد.

ریحانه پارسا به جشنواره تهران می‌آید؟

دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، درباره حضور فیلمی با تهیه کنندگی ریحانه پارسا در این جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.

سید صادق موسوی گفت: فیلمی با عنوان بیچاره ظاهراً مشخصات قبلی آن با تهیه‌کنندگی مشترک ریحانه پارسا بوده و فرض ما بر این بود، ولی تهیه‌کننده کنونی نامه نگاری کرد و گفت مالکیت و تهیه کنندگی فیلم منحصرا برای خودم (هادی دهقان) است و خودشان می‌توانند پاسخگوی هر مدعی دیگری باشند. براساس اظهارت و فرمی که پر شده و تهیه کننده فیلم نوشته مطلقا کسی تهیه‌کننده فیلم نیست.

وی با اشاره به تفاوت برگزاری جشنواره نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته در پردیس ملت تا پاسی از شب می‌ماندیم و تا دو نیمه شب فیلم پخش می‌کردیم. امسال به دلیل کرونا و سرمای بهمن ماه باید جایی را انتخاب می‌کریدم که تراکم جمعیت به دلیل کرونا رعایت شود اگرچه کار سختی است اما انجام دادیم.

موسوی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران مهمترین مرکز تولید فیلم کوتاه در ایران و بزرگترین مدرسه سینمایی در کشور است که با ۸۰ دفتر و نمایندگی، سالانه بیش از ۴ هزار هنرجو فارغ التحصیل می شوند و با ۷۰۰ مدرس کار می کنند و ۱۰۰۰ فیلم کوتاه حرفه‌ای نیمه حرفه‌ای و هنرجویی تولید می‌‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مهدی
    0

    شوهر نمی کنه خانم پارسا غلامتم ریحانه جان بپزیرم

  • ایرانی
    0

    همه ایران رو کردن ..... خونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها