بازدید استاندار خراسان رضوی از گرمخانه‌ های مشهد/ گفت‌وگو با ساکنان گرمخانه در فضایی صمیمانه

استاندار خراسان رضوی از چندین گرمخانه در سطح کلانشهر مشهد بازدید کرد تا از نزدیک وضعیت مراکز جمع‌آوری و نگهداری شهروندان کارتن‌خواب را بررسی و مشکلات آنها را رفع کند.

بازدید استاندار خراسان رضوی از گرمخانه‌ های مشهد/ گفت‌وگو با ساکنان گرمخانه در فضایی صمیمانه

محمدصادق معتمدیان ساعاتی در مرکز نگهداری موقت معتادان متجاهر در ورزشگاه شهید مغنیه با ۱۹۵ زن معتاد متجاهر، در ورزشگاه میثاق محل نگهداری ۳۰۰ مرد معتاد متجاهر و همچنین سرای نجات‌یافتگان امیرالمومنین با ۱۶۰ شهروند مرد کارتن‌خواب حضور یافت و در گفتگوهایی صمیمانه با ساکنان موقت این مکان‌ها، مشکلات‌شان را جویا شد.

فرماندار مشهد، دبیر شورای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و مدیرکل بهزیستی استان در جریان این بازدیدها استاندار خراسان رضوی را همراهی کردند.

معتمدیان ضمن گفتگو با معتادان نگهداری شده در این مکان‌ها که شب‌های سرد زمستانی جایی برای خواب ندارند در جریان مشکلات، کمبودها و خواسته‌های آنان قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی همچنین در جریان این برنامه که فضایی صمیمانه و دوستانه بر آن حاکم بود، با چند نفر از ساکنان گرمخانه‌ها فوتبال دستی هم بازی کرد تا نشان دهد مسئولان نظام جمهوری اسلامی بطور خاص پیگیر بهبود شرایط زندگی ضعیف‌ترین اقشار آسیب‌دیده جامعه بوده و به طور عملی برای آنها ارزش قائل هستند.

"اختصاص ۱۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی صورت به ساکنان این گرمخانه‌ها، تهیه مواد ضدعفونی مورد نیاز آنها و رفع کمبودها و چالش‌ها در ارائه خدمات" بخشی از دستورات فوری معتمدیان در جریان این بازدید بود.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها