وفاداری عجیب یک سگ به صاحب بیمارش/ ویدئو

پرسه یک سگ در مقابل بیمارستانی که صاحبش بستری شده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

وفاداری عجیب یک سگ به صاحب بیمارش/ ویدئو

حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم چیز‌های زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. در میان حیوانات، سگ‌ها باوفاترین آن‌ها بر روی کره زمین به شمار می‌روند.

این جانوران وفاداری خود را به طرق مختلف به صاحبشان نشان می‌دهند؛ مثلا در برخی مواقع با فدا کردن جان خود و در برخی مواقع هم با انتظار برای صاحبشان که از او دور شده است، مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق ترکیه رخ داده است.

در این اتفاق عجیب سگی که صاحبش در بیمارستان بستری شده بود به مدت ۶ روز در مقابل درب بیمارستان منتظر او ماند. در تصاویری که از این سگ وفادار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود این حیوان را در مقابل درب بیمارستان و در حالی که منتظر صاحبش بود نشان می‌داد.

صاحب ۶۸ ساله این سگ که هویتش کمال سِنتورک اعلام شده به علت جراحی مغز در بیمارستانی در شهر ترابوزان واقع در شمال شرقی ترکیه بستری بود. آقای کمال در تاریخ ۱۴ ژانویه در بیمارستان بستری شده بود. در حالی که حدود یک هفته کمال در بیمارستان بستری بود سگ وفادارش در مقابل درب بیمارستان به انتظار مرخص شدن او ماند. با وجود آنکه دختر کمال چند بار تلاش کرد این سگ را با خود به خانه ببرد، اما این حیوان از ترک بیمارستان خودداری کرد.

سرانجام پس از انجام عمل جراحی کمال از بیمارستان مرخص و به حیوان دوست داشتنی خود ملحق شد.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه‌ای را که کمال با سگ خود پس از ۶ روز دیدار می‌کند، نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 703.84K | مدت زمان ویدیو: 00:00:09 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اولین حیوانیکه باانسان دوست ووفادارشدسگ بود

  • کاربر ناشناس
    0

    باسلام من ۳۳ سال با همسر بی وجدان زندگی کردم درسن ۶۰ سالگی عاشق شد و منو رها کرد اندازه این سگ وفا دار هم نبود که موقع خدا حافظی دم تکان بده

  • محمد
    0

    من با سگا خیلی خوب نبودم ولی یه چندسالیه تو محل کارم ک فضای بزرگی هم داره یه سگ بود که خیلی با هم خوب شدیم بعد از اون تا الان 5 تا سگ دیگه آوردم که همشون هم حمایتی هست اوضاع خوبی نداشتن آوردم نگهشون میدارم با این وضعیت گرونی ماهی 2تومن غذا از حقوقم بهشون میدم خواستم بگم که اینا واقعا وفادار هسن کافیه یه چندبار بهشون غذا بدی دیگه همیشه کنارت هسن و تا آخر عمرشون فراموشت نمیکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها