بهره‌برداری از 1000 میلیارد پروژه گازرسانی کرمانشاه در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به 102 روستای کرمانشاه در دهه فجر امسال خبر داد که از این تعداد 67 روستا در مناطق زلزله زده استان است.

بهره‌برداری از 1000 میلیارد پروژه گازرسانی کرمانشاه در دهه فجر

سیروس شهبازی با بیان اینکه دهه فجر امسال گازرسانی به 102 روستا و 68 واحد صنعتی استان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: برای اجرای این طرح‌ها هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از گازرسانی به این روستاها، 4488 خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از طرح‌های گازرسانی که در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود مربوط به مناطق زلزله زده استان است، عنوان کرد: از این طرح‌ها گازرسانی به 67 روستا و 21 واحد صنعتی مربوط به مناطق زلزله زده شامل شهرستان‌های ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین است.

شهبازی تاکید کرد: افتتاح گازرسانی به روستاهای زلزله زده، یازدهم بهمن و در مراسمی با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در یکی از روستاهای ثلاث باباجانی برگزار خواهد شد.

وی درباره سایر طرح‌های گازرسانی در دست اجرای استان از جمله گازرسانی به سه شهر مهم نوسود، ریجاب و ازگله، یادآور شد: افتتاح گازرسانی به این شهرها به دهه فجر امسال نمی رسد و به احتمال زیاد بهره‌برداری از این طرح‌های گازرسانی در سال آینده خواهد بود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، هم کنون با وجود نزدیک به 615 هزار مشترک گاز در سراسر استان کرمانشاه پوشش گاز در جمعیت شهری و روستایی کرمانشاه نزدیک به 95 درصد است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها