افتتاح کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش‌های شورای شیراز

کتابخانه تخصصی مدیریت شهری مرکز پژوهش‌های اسلامی شورای شهر شیراز با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس، افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش‌های شورای شیراز

سرپرست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز یکشنبه ٥ بهمن در آیین افتتاح این کتابخانه، بیان کرد: فعالیت این مرکز از ٢٧ مهرماه سال گذشته آغاز پ با برگزاری جلسات هیئت امنا، بستر و ساختار سازمانی مرکز تعیین شد.

عبدالجلیل شریفی ادامه داد: جلسات شورای پژوهشی، کارگروههای تخصصی و دعوت از متخصصان مدیریت شهری مسیر کلی و الزامات علمی مرکز را تدوین کرد.

او افزود: پاسخ کارشناسی به لایه‌ها و طرح‌های ارجاعی شورا و حمایت از پایان نامه‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین حمایت انجام پژوهش‌های کاربردی طی یکسال گذشته در دستور کار قرار این مرکز قرار گرفت.

سرپرست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز گفت: همچنین با توجه به موقعیت قرارگیری ساختمان مرکز پژوهش‌ها، پارک مجاور و فضاهای بلااستفاده شهری اطراف مرکز، با همکاری شهرداری منطقه تاریخی -فرهنگی و با طراحی مناسب به پارک و محل مطالعه تبدیل خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: در جهانی که تخصص، مهارت و توانمندی با دقت، تلاش و اندیشه عمیق همراه است برای داشتن شهری پویا و تحقق توسعه پایدار ناگریزیم دست یاری به سمت اندیشمندان و بزرگان علم و دانش دراز کنیم تا تصمیمات مرتبط با حیات شهر را کیفیتی در خور ببخشیم.

شریفی با بیان اینکه راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مدیریت شهری مرکز پژوهش‌های اسلامی شورای شهر شیراز با نگاه ویژه به حوزه مدیریت شهری، افروختن چراغی که تابندگی اش بی شک موجب روشنایی راه آینده شیراز خواهد بود، گفت: شیراز شهر زیست بوم عرفا، ادبا، علما و حکماست و میراث ماندگار آن بزرگان، امروز امانت دست ماست.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها