۵ پروژه آبفای شهری و روستایی در کاشان با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود

مدیرعامل آبفای کاشان از افتتاح پنج پروژه آبفای شهری و روستایی و کلنگ‌زنی یک پروژه خبر داد.

۵ پروژه آبفای شهری و روستایی در کاشان با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود

محمدرضا اسدی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با حضور وزیر نیرو پنج پروژه‌ آبفای شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 315 میلیارد ریال در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل روز سه شنبه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن اشاره به جزئیات افتتاح طرح‌های پیش رو افزود: احداث مخزن ذخیره‌ آب، اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و احداث تأسیسات نمک‌زدایی آب چاه‌های شرب از جمله این پروژه‌ها است به نحوی که اصلاح و بازسازی خط انتقال آب نابر به کاشان با اعتبار بالغ بر 800 میلیارد ریال مهمترین پروژه محسوب می‌شود.

مدیرعامل آبفای کاشان ضمن اشاره به جزئیات پروژه آب نابر ابراز داشت: ارزش پروژه تاسیسات نمک‌زدایی نوش‌آباد با ظرفیت تصفیه دو هزار و 400مترمکعب آب در شبانه‌روز بالغ بر 85 میلیارد ریال است و با افتتاح این پروژه روزانه دوهزار و 400مترمکعب آب شرب با کیفیت مناسب در اختیار شهروندان شهر نوش‌آباد قرار می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به افتتاح مخازن ذخیره آب کاشان به ظرفیت 10هزار مترمکعب و قمصر و راوند هر کدام به ظرفیت یک هزار مترمکعب به ارزش 310 میلیارد ریال گفت: کلنگ‌زنی ارتقاء کمی و کیفی آب مناطق شهری خزاق و طاهرآباد و مجتمع روستایی «یزدل، علی‌آباد و محمدآباد» نیز با حضور وزیر نیرو انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها