احتکار ۳.۵ میلیارد تومانی کالاهای اساسی در استان فارس کشف شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از کشف انبارهای احتکار کالاهای اساسی در این استان به ارزشی نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان خبر داد.

احتکار ۳.۵ میلیارد تومانی کالاهای اساسی در استان فارس کشف شد

حمیدرضا ایزدی از کشف انبارهای احتکار کالاهای اساسی در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی‌های انجام شده با همکاری سپاه فجر استان احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم کشف شد که ارزش آن 3 میلیارد و 450 میلیون تومان است.

وی افزود: کالاهای احتکار شده شامل کالاهای ضروری مثل انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی، انواع برنج، چای، رب گوجه فرنگی و غیره است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده از مراکز عمده و انبارها نیز چهار پرونده قاچاق کالاهای ضروری به ارزش 70 میلیون تومان تشکیل شد، عنوان کرد: این کالاها شامل روغن زیتون، انواع نوشیدنی‌ها، قهوه و غیره است.

وی تأکید کرد: تمامی مراکز نگهداری کالا از جمله عمده فروشان و شرکت‌های پخش کالا باید در سامانه جامع انبارها ثبت‌نام و مشخصات و میزان خرید و فروش خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلفات اقتصادی از قبیل گران‌فروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری این سازمان یا سامانه 124 اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها