برخورد با ۳۱۴ مورد تعرض به اراضی ملی در استان ایلام

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از برخورد با ۳۱۴ مورد تعرض به اراضی ملی در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

برخورد با ۳۱۴ مورد تعرض به اراضی ملی در استان ایلام

جواد خردمند در جمع خبرنگاران ایلامی اظهار کرد: در سطح استان ایلام ۳۱۴ مورد تعرض به اراضی ملی در سطح استان انجام شد که در این راستا و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان، سه هزار میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال از اراضی ملی حوزه سرزمینی استان ایلام رفع تصرف شد.

وی افزود: با همکاری و مشارکت خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضایی و انتظامی، امسال در استان ایلام رفع تصرف اراضی ملی نسبت به سال گذشته چهار برابر بوده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور بیان کرد: با توجه به هوشمندسازی پلیس، اراضی ملی به صورت مستمر و روزانه تحت کنترل قرار می‌گیرد و این موضوع سبب شده است که افزایش کشف زمین‌خواری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر داشته باشد.

سرهنگ خردمند با بیان اینکه استان ایلام جزو ۱۰ استان برتر کشور در خصوص مبارزه با زمین‌خواران بوده است گفت: استان ایلام از معدود استان‌هایی است که به صورت شبانه روز در این راستا و به صورت هوشمند موضوعات زمین‌خواری را رصد و بلافاصله با آن مقابله می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور در پایان با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می‌کنند، گفت: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات مربوطه از سازمان ملی و مسکن نسبت به خرید مال که اقدام کنند و در برخورد با موضوعات زمین خواری با شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها