رقص رییس سازمان انرژی اتمی در برنامه زنده تلویزیون/ ویدئو


7 بهمن 1399 - 09:22
600fae1170f47_2021-01-26_09-22
حرکات دست رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه زنده تلویزیونی، شبیه آموزش رقص بود و در فضای مجازی سوژه شد.

علی اکبر صالحی در برنامه زنده تلویزیونی مصاحبه ای را انجام داد که با حرکات دستانش نحوه عملکرد سازمان را گزارش میداد که این حرکات دست شبیه آموزش رقص بود و حالا در فضای مجازی به سوژه تبدیل شده است و بسیاری از رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی به این ماجرا پرداخته اند.

حرکات دست رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه زنده تلویزیونی، شبیه آموزش رقص بود و در فضای مجازی سوژه شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

7 بهمن 1399 - 09:22

علی اکبر صالحی در برنامه زنده تلویزیونی مصاحبه ای را انجام داد که با حرکات دستانش نحوه عملکرد سازمان را گزارش میداد که این حرکات دست شبیه آموزش رقص بود و حالا در فضای مجازی به سوژه تبدیل شده است و بسیاری از رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی به این ماجرا پرداخته اند.

24

نظرات 29
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حسن 1 0 پاسخ 1399/11/28 -16:22

اقای صالحی فردی با دانش هسته ای عزیز و محترم است حرف شیطنت وبی ارزش زیبنده اش اصلا نیست حیف است خجالت بکشید درود به شهدای هسته ای که ابروی ما هستند

محمدامین 4 0 پاسخ 1399/11/9 -11:31

من هر روز تیترهای خبری شما را میخونم ، از شما سایت خبری بعید است این باز نشر. بی حرمتی به دانشمندان سرزمین ما کار دیگران است . ایشان خواستند به زبان خیلی ساده مطلب علمی را توضیح دهند ولی بی جنبه ها ...

مهدی 6 0 پاسخ 1399/11/9 -01:06

داره توضیح میدهد که همه متوجه بشن مردم کم سواد مثل من خودم از دانش هسته‌ای چیزی نمی فهمیم . شما به بزرگی خودتون ببخشید آقای صالحی رو...

اصغر 4 0 پاسخ 1399/11/9 -00:46

خجالت نکشید، بار اولتون نیست که اینجور تیتر میزنید مگر نمیتونید نون حلال بخورید لابد به مردم میخندید

نیلو 16 1 پاسخ 1399/11/8 -21:17

اقای صالحی برای دانشی که دارن مورد احترام هستن.حالا یه ادم بیکار که از صحبتهای ایشون چیزی سرش نمیشد به ذهن فندقیش رسید که این حرکات رو درست کنه.باید کسی که عاقله این خبر رو باز نشر نکنه.

ناشناس 0 4 پاسخ 1399/11/8 -20:51

به جامعه رقاصان مبارز توهین شده باید عذرخواهی کند.

محمدعلی 10 0 پاسخ 1399/11/8 -20:01

خبر فوری این جور تیتر زدن در حد شما نیست یک دیوانه ای می آد یک بی عقلی می کنه و یه چرت و پرتی می گه شما چرا بازنشرش میدید این آقا دانشمند فیزیک و هسته ای مملکتوم ایران اینجور داره با زبان ساده یه جوری داره موضوع هسته ای را توضیح میده که اون بی سواد ترین آدما هم بفهمند که قضیه چیه حتما مسئول باید یکی مثه وزیر نفت باشه که زورش میاد سر رو بالا بگیره با مردم مملکتش صحبت کنه انگار طلبکار مردم

هی 13 0 پاسخ 1399/11/8 -15:06

این کجاش رقص بود؟

ه8 3 2 پاسخ 1399/11/8 -11:55

به رقاصه ها توهين نكن

ستمديده 3 6 پاسخ 1399/11/8 -11:32

من اگر يك صد هزارم دلار هاي كاسب شده اين اقا گيرم ميامد پشتك وار خود و هفت پشتمون ميزديم چهل ساله به بهانه هستي مردمو سركار گذاشتن

محمدعلی 1399/11/8 -19:54

این آقا دانشمند اگه تو مملکت دیگه بود چند برابر ایران در می آورد

رقاص 8 2 پاسخ 1399/11/7 -22:08

خبر فوری چرااااااااا آخه شان تو خیلی بالاتر از این حرفااااااس

کاربر ناشناس 15 2 پاسخ 1399/11/7 -21:27

براتون متاسفم با این تیتر زدنتون .

اشنا 15 2 پاسخ 1399/11/7 -18:35

واقعا خدا به داد به این نونی که شمااز درج این خبر می خورید برسه چه رسد به نون خور...

X6 12 1 پاسخ 1399/11/7 -17:56

خب که چی.خبر کم دارید با این تیتر مسخرتون..خیلی ........هستین .کاش همه مثل ایشون بودن

ازاد 4 6 پاسخ 1399/11/7 -15:59

اصولگرا ها دنبال سوژه هستند

بهنام 7 0 پاسخ 1399/11/7 -15:48

با سلام ...تیتر خبر فوری منو یاد تیتر خبرهای زرد میاندازدکه تیتر یک چیزی است و اصل خبر چیز دیگری .....در ضمن خبر فوری عزیز من با یک اکانت در فواصلی چهار بار رای دادم به نظر سنجی ریاست جمهوریتون به آن هشت نفر پس باید تعداد شرکت کننده ها رو تقسیم بر چهار کنم؟تازه اگر در روزهای بعد باز نتونم رای بدم....توجه داشته باشید دوستان خبر فوری که تعداد بالا مهم نیست مهم خبرهای شماست که فعلا زرد هستند و معلومه که با این شیوه ای که در پیش گرفتید حالا حالاها به خبرهای مغز نمیرسه،حرف درست را گوش کنید،ممنون.

دادفر فتاحی 2 1 پاسخ 1399/11/7 -15:27

واقعآ رقصم داره کیف کردیم. صلی علی آل رسول بترکه چشم حسود.

هموطن 3 5 پاسخ 1399/11/7 -15:24

همان رقاصها مدیریتشون ازینا بهتره اینا همان عرضه را هم ندارند

بی ایراد 9 4 پاسخ 1399/11/7 -15:15

ایشان انسان شریفی هستن . .

هه هه 1399/11/8 -11:33

معني شريف را هنوز نفهميديد فكر ميكنيد ما خريم

کاربر ناشناس 7 3 پاسخ 1399/11/7 -14:15

حیا کنید.

رضا 3 1 پاسخ 1399/11/7 -14:15

کی بشه مسئولین هم مثل مردم عادی کوچه و بازار لباس بپوشن و صورتشون رو اصلاح کنن و بخندن و برقصن و کلا تافته جدا بافته نباشن

یه بنده خدا 1399/11/8 -15:05

به خدا ما مردم عادی هستیم صورتمون نمی تراشیم

عاطفه 6 2 پاسخ 1399/11/7 -13:00

داره «اسپین الکترون» رو توضیح میده. یک ویژگی که الکترون می‌تونه یکی از حالات بالا یا پایین رو داشته باشه. در پدیده درهم تنیدگی این ویژگی بین دو الکترون با هم «کوک» میشه و دونستن یکی میتونه دیگری رو مشخص کنه.

ا...د 3 6 پاسخ 1399/11/7 -12:52

خجالت هم خوب چیزیه با این سن

روح اله 4 4 پاسخ 1399/11/7 -12:23

ورزش میکنه نه رقص.

محسن 22 4 پاسخ 1399/11/7 -10:09

واویلا لیلی! دوسِت دارُم خیلی!

دوستدار حقیر حاج قاسم قهرمان 1399/11/7 -21:35

ای کاش آنانی که این چنین فکر کردند کمی هم به احوال خودشان نظر کنند ، بنظر من این دیدگاه در مورد آقای صالحی مذموم و ناپسند است چون ایشان شخصیت والائی دارند و ضمنا در محاورت و بیانات خودشان بعلت علمی بودنشان با احساسات و بی ریا و خالص صحبت میکنند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks