استفاده از دستکش یکبار مصرف سینا ایمنی را به شما هدیه می دهد

با وجود شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا استفاده از تمهیدات بهداشتی برای مقابله با بیماری گریز ناپذیر است.

استفاده از دستکش یکبار مصرف سینا ایمنی را به شما هدیه می دهد

همانطور که می دانیم کاربرد دستکش سینا پلاستیک هم این روزها شدیدا توصیه می شود و می تواند ایمنی لازم برای مقابله با ویروس را فراهم کند.

از آنجایی که دست ها ابزار اصلی ما برای زندگی و کار و فعالیت هستند بنابراین حفظ بهداشت و پاکیزگی آنها بسیار حائز اهمیت است. دستکش های یکبار مصرف علاوه بر نقش مهم برای جلوگیری از سرایت بیماری کرونا، مصارف متعدد دیگری هم دارند. دستکش نایلونی یکبار مصرف پر مصرف ترین نوع دستکش برای مصارف پزشکی و معاینات درمانی است. این دستکش ها به دلیل نداشتن پودرهای معمول حساسیت برای پوست ایجاد نمی کند و به راحتی برای همه قابل استفاده است.

این دستکش ها پلاستیکی و شفاف هستند و جریان هوا در آنها آزادانه حرکت دارد علاوه بر این با قیمت اقتصادی که دارند در پزشکی هم پر مصرف ترین دستکش ها هستند.

مصرف این دستکش ها به دلیل ضخامت کمتر و یکبار مصرف بودن راحت تر است و می توان به تعداد دفعات بیشتری آن را تعویض کرد. قیمت گذاری این دستکش ها معمولا بر اساس جرم گرمی آنها مورد محاسبه قرار می گیرد و هرچه میزان گرم بیشتر باشد یعنی دستکش مرغوب تر و با کیفیت تر است.

این سبک از دستکش های اقتصادی این روزها به طور گسترده ای در مطب ها و کلینیکها و مراکز درمانی و زیبایی، آشپزی ، فست فودها و رستورانها و سالن های زیبایی استفاده می شوند و استفاده از آنها بسیار ساده است.

به دلیل سهولت کاربرد برای جراحی هایی مانند آی وی اف یا انتقال تخمک و اسپرم به وسیله سونوگرافی واژینال بهترین گزینه است و به دلیل ضخامت کم دستکش، دقت در معاینات پزشکی را افزایش می دهد. تولید دستکش های یکبار مصرف نایلونی با ضخامت های متفاوت معمولا در بسته بندی 100 تایی به بازار عرضه می شود. یکی از مزیت های بزرگ این دستکش ها غیر سمی و غیر پودری بودن آن است که استفاده از آن را راحت می کند. تولید انبوه این دستکش ها به کمک افراد متخصص و ماشین آلات مجهز انجام می شود و یکی از پر مصرف ترین محصولات ضروری کنونی است.

چرا باید دستکش یکبار مصرف نایلونی بخریم؟

تا بحال به این فکر کرده اید که در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به چه ملزوماتی نیاز فوری دارید؟ حتما آگاهی کافی از روش های پیشگیری از بیماری کسب کرده اید و در فکر این هستید که چگونه از سلامتی خود و اطرافیان مراقبت کنید. همانطور که بارها و بارها از طریق وزارت بهداشت اعلام شده است کاربرد دستکش یکبار مصرف یکی از موارد مهم و اثبات شده در پیشگیری از ابتلا به کروناست.

مسلما استفاده مداوم از دستکش های پلاستیکی و لاتکس در این هوای گرم کاری دشوار و آزار دهنده است. ما نیاز به ابزارهایی داریم که علاوه بر مراقبت از سلامتی ما در برابر ابتلا به انواع بیماری های مسری، راحتی بیشتری برایمان فراهم کند. دستکش یکبار مصرف نایلونی یک محصول بسیار مناسب و کاربردی در چنین شرایطی است. همانطور که می دانید استفاده مداوم و طولانی مدت از دستکش های لاتکس و انواع مختلف پلاستیکی و چرمی و حتی دستکش های کار، سلامت پوست را به خطر می اندازد.

این در حالی است که با استفاده از دستکش یکبار مصرف نایلونی به خاطر آزادتر بودن و تماس کمتر با دست، هوا داخل دستکش جریان پیدا می کند و مشکلی برای پوست به وجود نمی آورد. علاوه بر این هنگامی که از این دستکش ها استفاده می کنید خیلی آزادانه تر می توانید فعالیت کنید و پس از پایان کار دستکش ها را از دست خارج کرده و کلا دور بیندازید و با شروع مجدد کار از دستکش نو استفاده کنید.

به دلیل اینکه این دستکش ها به تعداد زیاد در هر بسته تعبیه شده است به راحتی می توانید هر چند مدت آن را تعویض کنید و از آلودگی ها در امان باشید. با شرایطی که در حال حاضر حکم فرما شده است استفاده از ابزارهایی که کار ما را راحت تر می کند، باعث آرامش خاطر و کاهش استرس ها می شود بنابراین می بایست تا حد ممکن به سراغ راه حل های ساده تر برویم.

البته راه حل های ایمنی که علاوه بر حفظ سلامتی ما شرایط کار و فعالیت را برای ما آسان تر می کند. دستکش یکبار مصرف به طور معمول در بسته بندی های طراحی شده است که کاربرد آن را راحت تر می کند و میزان تماس دست با دستکش های دیگر به حداقل می رسد.

دستکش یکبار مصرف این روزها از هر چیزی مهم تر است

شاید تا به حال به کاربردهای دستکش یکبار مصرف خیلی توجه نکرده بودید اما با شیوع بیماری کرونا همه ما به حتم به این نقطه رسیدیم که شدیدا به آن نیاز داریم. سلامتی و بهداشت و حفظ بقا این روزها در گرو استفاده از مواد بهداشتی و ابزارهای حفاظتی مانند ماسک و دستکش است.

دستکش ها انواع بسیار مختلف و متفاوتی دارند اما کاربرد همه آنها مانند دستکش یکبار مصرف نایلونی متداول و پر مصرف نیست. این دستکش ها در طیف گسترده ای از فعالیت های پزشکی، آشپزی، بهداشت و سلامت و مصارف خانگی استفاده می شود. این دستکش ها در هر کار و فعالیتی به خوبی عمل می کنند و به بهترین نحو پاسخگوی نقش مراقبتی و بهداشتی هستند.

یکی از متداول ترین کاربردهای این محصول در مصارف خانگی است. به دلیل تنوع کار نظافت منزل و آشپزی، نیاز است که بانوان به طور مداوم دستکش را تعویض کرده و به کارشان ادامه دهند. استفاده مداوم از این دستکش ها نیاز به نوعی از دستکش با صرفه اقتصادی دارد تا بتوان به سرعت آن را تعویض کرده و دور انداخت.

بعضی افراد به شوینده ها و خاک و غبار حساسیت دارند و در صورتی که از دستکش های محافظ استفاده نکنند درگیر مشکلات پوستی می شوند. مزیت دستکش یک بار مصرف نایلونی این است که فاقد مواد پودری و سمی و حساسیت زاست و با اطمینان خاطر می توانید آن را به کار ببرید.

استفاده مداوم از دستکش لاتکس به دلیل فشاری که به پوست وارد می کند گردش خون را دچار اختلال می کند. علاوه بر این به دلیل عدم امکان نفوذ هوا به داخل دستکش، پوست به شدت عرق می کند. مزیت دستکش یکبار مصرف نایلونی این است که به راحتی و به سرعت می توان آن را به دست کرد و هوا داخل آن جریان پیدا می کند و مهم تر اینکه به دلیل ارزان تر بودن می توانید به طور مرتب آن را تعویض کنید.

گذشته از اهمیتی که این محصول در زندگی کنونی ما دارد کیفیت کار اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند. همانطور که مشاهده می کنیم انواع مختلف این دستکش های یکبار مصرف در بازار نمی توانند خواسته مصرف کنندگان را برآورده کنند.

تیم تخصصی ما در مرکز تولید دستکش یکبار مصرف نایلونی تلاش کرده است تا بهترین کیفیت این دستکش ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. عدم کیفیت مناسب این دستکش ها موجب نفوذ آلودگی و بیماری به دست ها می شود که عواقب بدی به دنبال دارد.

منبع

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها