بیوگرافی و بیماری خواننده حمید هیراد

امروزه جوانان برای دانلود آهنگ، تک موزیک را انتخاب می­‌کنند.

بیوگرافی و بیماری خواننده حمید هیراد

در میان صدها سایت ارائه دهنده­ی موسیقی روز، تنها وب­‌سایت­‌هایی جوانان را به خود جلب می­‌کند که با بروزرسانی به موقع و با درک درست از سلیقه مخاطب، بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد. موزیک، آهنگ، موسیقی با کلام و بی کلام به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده و یافتن سایتی که بتواند پاسخگوی انواع سلایق و ذائقه‌­ها باشد، قدری دشوار است، اما تک موزیک موفق شده خود را به یکی از قطب­‌های اصلی دانلود آهنگ تبدیل نماید. در دنیای کنونی که همه چیز در شبکه­‌های اجتماعی در کوتا­ترین زمان ممکن در حال نقل و انتقال است، هزاران صفحه از هواداران خواننده­‌های متعدد وجود دارد که به عبارت "فن پیج"‌ها در حال تلاش برای دیده شدن هرچه بیشتر خواننده محبوب خود هستند. یکی از این خوانندگان جوان و بنام حمید هیراد است. برای خواندن بیوگرافی حمید هیراد و معرفی آثار وی ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیوگرافی حمید هیراد

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد از دسته خوانندگان دهه هفتادی است که امروزه طرفداران بی­‌شماری دارد. این خواننده پاپ اصالتا گیلانی است و از سال 95 تا کنون به طور رسمی وارد دنیای موسیقی شد. صدای گرم و انرژی فوق العاده حمید هیراد، او را خیلی زود به محبوبیتی فوق‌العاده رساند. شروع کار حرفه­‌ای او را باید با آهنگ بی‌تاب و با پازل بند در نظر گرفت. ویدئوی حضور حمید هیراد و یکی از اعضای این گروه در یک برنامه تلویزیونی و اجرای قطعه مشترک "دلارام" توسط حمید هیراد و دیگر خواننده پازل بند، در مدت زمانی اندک به یکی از محبوب­‌ترین ویدئوهای شبکه­‌های اجتماعی تبدیل شد و پس از آن ویدئو کلیپ آهنگ "شوخیه مگه" حمید هیراد را به شهرتی وصف ناپذیر رساند. برای دانلود آهنگ بی تاب، شوخیه مگه و سایر آثار گروه پازل بند می­توانید به تک موزیک مراجعه نمایید.

علت انتخاب نام هنری هیراد

حمید هیراد علت انتخاب این نام را مفهوم آن عنوان کرده است. وی در گفتگویی اظهار داشته بود هیراد به معنای خوش اخلاقی و خنده رویی است. وی می­‌گوید نام اساطیری هیراد را انتخاب کردم تا بهتر در ذهن مردم بمانم.

اوج شهرت با آهنگ " شوخیه مگه "

شوخیه مگه به عنوان یک آهنگ عاشقانه پاپ مورد توجه بسیاری از دوستداران موسیقی قرار گرفت. دابسمش­‎ها و فوتوکلیپ­‌های بسیاری از روی این آهنگ ساخته شد و شبکه­‌های اجتماعی نقش تعیین کننده­‌ای در معروفیت و محبوبیت حمید هیراد ایفا کردند. خود هیراد در گفتگویی عنوان کرده بود که اکثر دنبال کنندگانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام بعد از انتشار آهنگ شوخیه مگه مرا شناختند و طرفدار من شدند. حمید هیراد در انتخاب اشعار سبک خاصی را دنبال می­‌کند و معمولا فضای تغزلی را برمی­‌گزیند. با وجود اینکه مدت زمان زیادی از ورود حمید هیراد به عالم موزیک نگذشته است، اما وی تا کنون بیش از 30 آهنگ را روانه بازار موسیقی کرده‌­است. تمامی آثار هیراد را می­‌توانید از وب­‌سایت تک موزیک دانلود نمایید و از شنیدن آن لذت ببرید.

از خوانندگی تا نوازندگی و شاعری

حمید هیراد علاوه بر صدای گرم و پر طنینی که دارد، نوازنده سازهای کوبه‌­ای نیز هست. وی دف و تنبک را به خوبی می­‌نوازد و گاهی دستی بر شعر هم دارد. هیراد درباره محتواهای شعرهایش گفته بود که هرجا پای عشق در میان است، منظور و مراد من خداست.

بیماری حمید هیراد

درست در روزهایی که عده زیادی با حمله به حمید هیراد او را متهم به سرقت ادبی و یا عدم اجرای زنده در کنسرت­‌هایش می‌­کردند، وی با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌­کرد. حمید هیراد سه سال است که با این بیماری در کشمکش است و موسیقی را عامل تجدید روحیه برای مقابله با این بیماری می‌­داند.

حمید هیراد و یک عشق نافرجام

بسیاری از جوانان صدای گرم و اشعار سوزناک حمید هیراد را علت محبوبیت و جذابیت این خواننده جوان عنوان می­‌کنند. حمید هیراد اگرچه اصلا اهل مصاحبه نیست، اما در گفتگویی با مهران مدیری در شبی که میهمان برنامه دورهمی بود، از عشق نافرجام جوانی‌اش پرده برداشت. وی در این قسمت از برنامه دورهمی ضمن اجرای دو آهنگ اعلام داشت که عشق جوانی‌اش از دنیا رفته است.

آثار حمید هیراد

به طور کلی آثار حمید هیراد شامل آثاری که با پازل بند اجرا نموده و یا با خواننده­‌های دیگر اجرای مشترک داشته­ است به علاوه تمامی آهنگ­‌هایی که به تنهایی خوانده را می‌­توانید با بالاترین کیفیت از تک موزیک دانلود نمایید. لیست آثار حمید هیراد به شرح ذیل است:

دلارام
فراموش نکن
بی تاب
معشوقه
رسوایی
شب که شد
نیمه جانم
عشق
شوخیه مگه
انفرادی
یار
دیوانه شهر
ماه من
هلهله
عاشق
جنجال
خاتون
کدئین
دیرکردی
دهه شصت
ای وای
خوشم میاد
آهو
آشوب
گفتم بمان
آخر نماندی
ساقی
وطن
کودتا
جذاب
اینک تمامی این آهنگ­‌ها در وب‌­سایت تک موزیک برای دانلود شما قرار داده شده است.

آهنگ های حمید هیراد را از کجا دانلود کنیم؟

قطعا برای شما هم بارها پیش آمده که به دنبال دانلود موزیک مورد نظرتان در موتورهای جستجوگر هستید و هربار با لینک­‌های تقلبی و تبلیغات سرسام آور مواجه می­‌شوید. بنابراین یافتن بهترین سایت برای دانلود آهنگ، وسواس و دقت خاصی می­‌طلبد. تک موزیک، در کنار شماست تا لذت شنیدن موزیک دلخواهتان را تجربه کنید. این وب­‌سایت با ارائه جدیدترین موزیک‌­ها و آهنگ­‌ها از خوانندگان برتر و محبوب شما، تجربه آرامشی دلچسب از دانلود و شنیدن موسیقی را برای شما فراهم می‌­آورد. تک موزیک، با طراحی فوق‌العاده، به سرعت صفحات مورد نظر شما را باز کرده و قابل مشاهده در هر سه نسخه ویندوز، تبلت و گوشی است. تک موزیک با بروزرسانی به موقع و بانکی ارزشمند از تمامی خوانندگان پاپ و سنتی، مرجعی محبوب برای دانلود انواع آهنگ به شمار می‌­رود و شما با هر سلیقه­‌ای که باشید می‌­توانید آهنگ مورد نظر خود را در تک موزیک انتخاب کرده و دانلود نمایید. برای دانلود انواع مداحی­‌ها هم می­‌توانید به تک موزیک و دسته بندی مداحی مراجعه کرده و اثر مورد نظر خود را از بین مداحان موجود انتخاب نمایید. تک موزیک این امکان را برای کاربرانش فراهم ساخته که به صورت آنلاین قطعه را بشنوند و سپس اقدام به دانلود نمایند. برای دانلود آهنگ مورد نظرتان همینک تک موزیک ( takmusics.ir ) را انتخاب کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها