فرماندار زیرکوه:

هزار نفر در زیرکوه از مزایای طرح‌های عمرانی برخوردار می‌شوند

فرماندار زیرکوه گفت: ۱۷۷ طرح عمرانی برای افتتاح در دهه فجر امسال تکمیل شد و بیش از ۴۱ هزار نفر در این شهرستان مرزی از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

هزار نفر در زیرکوه از مزایای طرح‌های عمرانی برخوردار می‌شوند

محمدحسین عربشاهی روز یکشنبه افزود: ۱۷۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان زیرکوه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی طرح آبرسانی به روستاها، مسکن محرومان، گازرسانی به روستاها، طرح‌های آبخیزداری، احداث زمین چمن مصنوعی، سه ایستگاه دیجیتال و واحدهای تولیدی و صنعتی را از جمله طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان ذکر کرد.

فرماندار زیرکوه گفت: کارخانه خوارک دام و طیور با اعتبار سه میلیارد تومان از جمله طرح‌های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۲ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان نیز در این شهرستان آغاز خواهد شد.

عربشاهی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از امروز ۱۲ بهمن آغاز می‌شود گفت: تقویت امید و نشاط در جامعه، تقویت همبستگی، وحدت، صمیمیت و یکدلی رویکرد اصلی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال است.

هزار و ۸۶۹ پروژه مختلف با اعتبار ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر ۹۹ در استان خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود و تمامی شهرستان‌های استان از اجرای این طرح‌ها برخوردار شده‌اند.

از این تعداد هزار و ۶۱۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با هزینه‌کرد هزار و ۲۲۴ میلیارد تومان در ۱۱ شهرستان این استان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۵۶ پروژه با پیش بینی اعتبار ۸۳۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی‌ آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها