کشف ۶ دستگاه ماینر از یک مغازه در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف شش دستگاه ماینر(مبدل ارز دیجیتال) به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال از یک مغازه در همدان خبر داد.

کشف ۶ دستگاه ماینر از یک مغازه در همدان

سرهنگ مجتبی محمدی با اعلام این خبر گفت: در پی خبر واصله از منابع خبری به پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر احتمال استفاده از دستگاه ماینر با توجه به مصرف بیش از حد برق در یک مغازه مراتب بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از حضور مأموران شرکت برق منطقه ای همدان و انجام هماهنگی قضایی وارد مغازه شده و در بازرسی از مغازه شش دستگاه ماینر(مبدل ارز دیجیتال) به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل شده و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کشف مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان نیز از کشف ۱۸۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز توسط مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با جابه جایی دام و طیور بدون مجوز، مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی اسناد و مدارک مشخص شد، این خودرو حامل ۱۸۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و بدون مجوز به وزن ۶۵۹۰ کیلوگرم است که دو متهم در این زمینه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

معصومی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، یادآور شد: مرغ های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها